دفتر مستقل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدنجف‌آبادافتتاح شد
مطلب ویژه

30 شهریور 1400

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، با حضور حجت الاسلام دکتر محمدشريفاني مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان، امام جمعه و مسئولین شهرستان نجف آباد، دفتر مستقل نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افتتاح و رسما شروع به کار نمود.

حجت الاسلام و المسلمین شريفاني درمراسم افتتاحيه دفتر مستقل نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و معارفه مسئول این دفتر در واحد نجف آباد، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري را سمبل روحانيت دردانشگاه ها دانست و افزود: رسالت روحانیت در دانشگاه ها هدايت دانشگاهيان ومبارزه با دشمنان و كفاري است كه شبانه روز و حتي به صورت مجازی اعتقادات مردم را مورد هدف قرارداده اند وسعي دربرهم زدن عقاید جوانان را دارند. اين رسالت که شیرین ترین و سخت ترین و سنگین ترین رسالت هاست به عهده روحانیون درداخل دانشگاه ها مي باشد.

2 3866f

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انسانها اعتقاداتی دارند وهمه تلاش آنها براساس ومداراین اعتقادات است.

وي افزود: باید افتخارکنیم که در یک محیط علمی، شاداب و با نشاط در خدمت جوانان و دانشجویان هستیم و از طرف دیگر باید به حساسیت موضوع توجه خاصی داشته باشیم تا بتوانيم حافظ بنیاد اصلی وجود انسان ها که همان عقاید و باورها ست باشیم.

وی در ادامه به آیه شریف ۱۵۹سوره آل عمران اشاره نمود و گفت : اگر در زندگی و در امور محوله و امور روزانه ۱۰نکته‌ای که در این آیه وجود دارد را منشور وسر لوحه کارها قرار دهیم قطعاً موفق خواهیم بود وگرنه ابتدای شرمندگی مان در برابر وظیفه ای که داریم خواهد بود. اولین مبنای کار مهربانی با پشتوانه خدایی باخط مشی ملایمت و مهربانی، روابط عمومی بالا، جاذبه بالا، عفو و گذشت که یکی از بهترین ارزش های اخلاقی است، مشورت در کارها، عمل به تمام فرامین با تمام قوا، توکل به خدا و صداقت در کارها از نظر اين آيه شريفه است.

زمینه برای خدمت به مردم و دانشجویان فراهم است

حجت الاسلام مرتضي خوشنويس زاده رئيس دفتراستاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه هاي استان اصفهان در این جلسه گفت : ابعاد و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از جهت علمی و فرهنگی وهمه جهات مختلف دیگر وسیع و تاسیس دفتر مستقل نهادنمايندگي اتفاق بسیارمبارک و مهمي است كه تصويب آن درشورای نمایندگان مقام معظم رهبری و شروع به کار آن را تبریک عرض می نماییم.

3 b5e9c

وی افزود: با وجودعظمت معنوی در شهر نجف آباد و شهدای این شهر وحجت خدا شهید محسن حججی، برکت بسیارعظیمی در خدمت در نجف آباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وجود دارد که با همدلی وهم افزایی مثال زدنی در این شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد زمینه بسيارخوبی برای خدمت به مردم و دانشجویان در اين شهر فراهم است.

حجت الاسلام خوشنويس زاده دفترمستقل نهاد نمايندگي در واحد نجف آباد را دهمین دفترنهاد استان دانست و گفت: امیدواریم این دفتر الگویي نمونه در نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری باشد که در کل کشورهمانند سایر موفقیت ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آ‌باد زبان زد همه مردم شود.

واحد نجف‌آباد الگویی پیشتاز در تحقق اهداف مقام معظم رهبری

حجت الاسلام مسعودعابدي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه آزاداسلامي واحد نجف آباد در اين مراسم گفت: امیدواریم اینگونه مسئولیت‌ها ما را فریب ندهد و بتوانیم به بهترین وجه در خدمت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز باشيم.

4 7ad41

وي عنوان كرد: درمسیری که مقام معظم رهبری به تبعيت ازحضرت امام راحل برای ما مشخص نموده اند و محورآن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامي می باشد و هدف آن سه واژه کلیدی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است کخ دانشگاه‌ها به عنوان موتور پیشتاز این بیانیه هستند، امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با این مجموعه بسیار فاخر و عظیم و با حضور مدیران متعهد و متدیني که دارد، بتواند الگویی پیشتاز در بين همه دانشگاه ها در کشور در تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش روابط عمومي واحد نجف آباد، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مسعود عابدی با حکم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مستقل نجف آباد معارفه گردید.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن