اداری و مالی (38)
بدينوسيله به اطلاع كليه كاركنان رسمي دانشگاه ميرساند که در صورت تمایل به عضویت در شرکت تعاونی مسکن لازم است مدارک ذیل را حداکثر تا بیستم این ماه جهت ثبت در سامانه مربوط، به همکاران مستقر در ساختمانهای ذیل تحویل نمایند:
۱- تصویر صفحه اول شناسنامه
۲- تصویر کارت ملی
۳- تكميل فرم درخواست عضويت
- ساختمان اندیشه آقای بهشاد منتظری
- دانشکده پرستاری آقای غلامرضا جلالی
- کتابخانه مرکزی خانم آقابابایی
- دانشکده ادبیات آقای محمد رفیع زاده
- بیمارستان اصفهان سرکار خانم حقیری
در ضمن اعضای محترم هیات علمی که به دلیل تشکیل مجازی کلاسها در دانشگاه حضور ندارند، لازم است مدارک فوق را به شماره واتس اپ آقای جلالی ارسال و اصـــل فــرم درخـــواســت عضویت را پـــس از تــکمـیــل، با امـضـــاء و اثـر انـــگــشـــت ، در فرجه زماني اعلام شده به یکی از همکاران تحویل نمایند.
اطلاعيه وام دانشجويي بعد از فراغت وزارت علوم نيمسال اول 1400
- به اطلاع دانشجويان متقاضي وام بعد از فراغت وزارت علوم مي رساند، جهت درخواست وام ترم مهرماه، بر اساس شرايط زير حداكثر تا تاريخ 1400/09/25 به پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به نشاني swf.ir مراجعه نمايند.
- دانشجوياني كه در اين سامانه داراي پرونده مي باشند، وارد قسمت پورتال دانشجويي، گزينه درخواست وام شده و گزينه شهريه دانشگاه آزاد، بانك قرض الحسنه مهر ايران، درخواست خود را ثبت نمايند. عدم درخواست وام به منزله انصراف از دريافت وام مي باشد.
- دانشجويان فاقد پرونده دانشجويي(دانشجوياني كه تا كنون از اين تسهيلات استفاده ننموده اند)، بايد از قسمت ثبت نام دانشجويان جديد نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تاييد هويت توسط دانشگاه و دريافت پيامك، وارد پورتال دانشجويي شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمايند.
- دانشجویان مقطع دكتري تخصصي ناپیوسته وكارشناسي پیوسته ورودی 97 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته و کاردانی ورودی 99 به بعد مي توانند متقاضي وام باشند.
- رعايت سقف مجاز سنوات مالي (دكتراي تخصصي و كارشناسي پيوسته 8 ترم، كارشناسي ارشد، كارشناسي ناپيوسته و كارداني 4 ترم) ضروري است.
- سقف وام تعيين شده :
مقطع |
دانشجوياني كه قبلا وام بانك مهراستفاده نموده اند |
دانشجوياني كه براي بار اول درخواست وام دارند |
كارداني و كارشناسي پيوسته و ناپيوسته |
7،500،000 ريال |
10،000،000 ريال |
كارشناسي ارشد |
15،000،000 ريال |
20،000،000 ريال |
دكتراي تخصصي |
35،000،000 ريال |
50،000،000 ريال |
- لازم به ذكر است كه تسهيلات مذكور شامل دانشجويان رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي گردد و اين دانشجويان مي توانند با مراجعه به سامانه ساجد از تسهيلات طبق شرايط ذكر شده استفاده نمايند.(sajed.iau.ir)
- دانشجوياني كه در مقاطع قبلي از اين نوع تسهيلات استفاده نموده اند قبل از ثبت نام و درخواست وام بايد نسبت به پرداخت اقساط معوق،ديركرد و يا تسويه حساب كلي از دانشگاه مقاطع قبل اقدام نمايند.
تبصره1: تشكيل پرونده به منزله دريافت وام نمي باشد و پس از تامين بودجه و ارائه كليه مدارك لازم و تاييد صندوق رفاه و وزارت علوم بحساب شهريه دانشجويان واريز خواهد شد.(ضمنا تاريخ واريز تسهيلات مشخص نيست و مربوط به نيمسال جاري نمي باشد.)
تبصره2 : تسهيلات بر اساس اولويت زمان تشكيل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.
تبصره 3 : رعايت مفاد اطلاعيه فوق الزامي مي باشد.
تبصره 4 : دانشجويان ورودي جديد و دانشجويان ترم آخر نمي توانند از اين تسهيلات استفاده نمايند.
تبصره 5 : هر دانشجو فقط بابت ترم هاي با قيمانده مجاز از تحصيل مي تواند درخواست وام ثبت نمايد و بابت ترم هاي گذشته و ترم هاي خارج از سنوات
- مدارك مورد نياز:
- تكميل فرم شماره 1
- تكميل فرم شماره 21
- اصل سند تعهدنامه محضري تنظيمي توسط يكي از دفاتر اسناد رسمي كشور(فرم شماره3)
- ضامن مي بايستي كارمند دولت يا كارمند نهادهاي عمومي دولتي و يا بازنشسته دولت باشد.
- سايز سند تعهدنامه بايستي A4 باشد.
- تصاوير شناسنامه(صفحه اول) ، كارت ملي(پشت و رو) وكارت دانشجويي وام گيرنده
- تصاوير شناسنامه(صفحه اول) ، كارت ملي(پشت و رو) ضامن
- كپي آخرين حكم استخدامي( يا گواهي اشتغال به كار) يا كپي حكم بازنشستگي ضامن به همراه آخرين فيش حقوقي ضامن (سايز A4)
- گواهي كسر از حقوق ضامن به ميزان حداكثري مبلغ وام اعطايي در هر نيمسال تحصيلي
(مثال : دانشجوي كارشناسي : تعداد نيمسال*10.000.000 ريال)
تذكر:
- پس از ارايه مدارك لازم به صندوق رفاه دانشجويان، ورود مجدد به پورتال دانشجويي(swf.ir) جهت ثبت درخواست وام الزامي مي باشد.
- دانلود فرم ها ي مورد نياز:
- فرم شماره 1
- فرم شماره 21
- پيش نويس سند تعهدنامه محضري (بايستي الزاما سند تنظيمي توسط يكي از دفاتر اسناد رسمي كشور مطابق با پيش نويس باشد.
- پيش نويس گواهي كسر از حقوق ضامن
كارشناس امور وام وزارت علوم در صندوق رفاه واحد : جناب آقاي نجفي تلفن داخلي: 03142292532
راهنمای پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار :
پس از دریافت شماره دانشجویی دائم (۱۴ رقمی) باید هزینه "شهریه ثابت" و "بیمه و خدمات آموزشی" را پرداخت کنید و سپس منتظر انجام انتخاب واحد گروهی توسط دانشگاه باشید. پنل اصلی آموزشیار: stdn.iau.ac.ir/Student
برای پرداخت شهریه، پس از ورود به منوی "مدیریت مالی نیمسالهای تحصیلی دانشجو"، مبلغ تراز مالی را یادداشت کرده و گزینه "پرداخت الکترونیکی شهریه" را بزنید. حال در کادر سفید رنگ، دقیقا عدد تراز مالی را وارد کرده و گزینه پرداخت را از سمت راست بزنید.
برای پرداخت هزینه بیمه، در منوی "مدیریت مالی نیمسالهای تحصیلی دانشجو" دکمه "پرداخت الکترونیکی هزینه بیمه و خدمات آموزشی" را بزنید. حال در جدول ابتدای صفحه و در قسمت "وضعیت نهایی مالی دانشجو"، مبلغی به عنوان بدهکاری درج شده که باید این مبلغ را در کادر سفید رنگ پایین صفحه وارد کرده و دکمه پرداخت را بزنید.
با عنایت به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص کاهش حضور کارکنان در محل کار و انجام دورکاری در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی، به اطلاع می رساند از تاریخ یکشنبه ۱۰ مردادماه تا پنجشنبه ۲۱ مردادماه، حضور کارکنان در دانشگاه به صورت شیفت ۵۰ درصد حضور خواهد بود.
1- طوری برنامه ریزی شده است که حتی المقدور کلیه امور اداری دانشگاه و پاسخگویی به مراجعات ضروری دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی، روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ) انجام شود.
خواهشمند است دانشجویان گرامی از مراجعه غیرضروری در این مدت جدا خودداری نمایند.
2- روسا، معاونین و مدیران گروه های آموزشی در دانشکده ها در این مدت صرفا در روزهای یکشنبه و سه شنبه حضور خواهند داشت (امور فارغ التحصیلی در این دو روز انجام می شود)
اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
جهت تسهیل در پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشجویان در نیمسال 992 ، ارائه وام کوتاه مدت (تقسیط) شهریه (صندوق رفاه) با تبدیل بدهی شهریه به تسهیلات وام در سامانه آموزشیار (بدون نیاز به چک و ضامن)فعال شد.
ردیف | شرح | حداقل مبلغ(ریال) | حداکثر مبلغ(ریال) | نرخ کارمزد | حداقل اقساط | حداکثر اقساط |
1 | تسهیلات تقسیط مقطع کاردانی | 5.000.000 | 10.000.000 | صفر | 1 | 4 |
2 | تسهیلات تقسیط کارشناسی | 5.000.000 | 25.000.000 | صفر | 1 | 4 |
3 | تسهیلات تقسیط ارشد | 5.000.000 | 50.000.000 | صفر | 1 | 4 |
4 | تسهیلات تقسیط دکتری | 10.000.000 | 100.000.000 | صفر | 1 | 4 |
پس از ثبت درخواست تسهیلات توسط دانشجو در سامانه آموزشیار و تایید آن توسط صندوق رفاه واحد دانشگاهی (بین 2 تا 3 روزکاری بعد)، مبلغ تسهیلات موافقت شده بعنوان بستانکار در حساب شهریه دانشجو در سامانه آموزشیار اعمال می گردد. لذا دانشجو می بایست جهت فعال شدن انتخاب واحد یا حذف و اضافه خود، مابقی مانده بدهی(حداقل الزام پرداخت)را ازطریق منوی"پرداخت الکترونیکی شهریه" پرداخت نماید.
راهنمای ثبت درخواست وام (تقسیط) شهریه در سامانه آموزشیار
1- وارد منوی " صندوق رفاه دانشجویی " شوید
2- بر روی منوی "درخواست/ پیگیری تسهیلات" کلیک کنید.
3- در زیر منوی " لیست درخواست اولیه تسهیلات " بر روی " کلید جدید" کلیک نمایید.
4- در لیست موضوعات درخواست، درخواست تسهیلات شهریه -تسهیلات کوتاه مدت مقطع تحصیلی خودتان (غیر بانکی) را انتخاب کنید و " کلید ادامه" را بزنید.
در هرنیمسال فقط به یک درخواست وام صندوق رفاه دانشجویی در آموزشیار رسیدگی می شود لذا از ثبت درخواست متعدد جدا خودداری شود.
اطلاعیه تغییر روزها و ساعات کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
به اطلاع اساتید، دانشجویان و مراجعین گرامی می رساند مطابق سنوات گذشته و مصوبه هیات رییسه واحد نجف آباد:
از روز یکشنبه ۹۹/۶/۱۶ و در طول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روزهای کار هفتگی دانشگاه از یکشنبه تا پنجشنبه خواهد بود. لذا روزهای شنبه (به جای پنجشنبه) دانشگاه تعطیل می باشد. (روز شنبه ۹۹/۶/۱۵ تعطیل است)
با توجه به شرایط کرونا ساعات کار اداری دانشگاه تا اطلاع ثانوی همچنان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد.
از تاریخ ۹۹/۶/۱۶ تا اطلاع ثانوی روزهای حضور روسا و معاونین دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه می باشد.
باتوجه به اینکه مطابق آخرین تصمیم، کلیه کلاس های تئوری به صورت مجازی(غیرحضوری) برگزار می گردد مقرر گردید اعضای هیات علمی دانشگاه، به منظور پاسخگویی به مراجعات حضوری و ضروری دانشجویان و رفع اشکال درسی، یک روز در هفته را در دفاتر کار خود حضور داشته باشند که برنامه زمانبندی حضور اعضای هیات علمی متعاقباً در وب سایت دانشگاه اعلام می گردد.
اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
اطلاعیه مهم
فرصت ویژه برای اعطای وام تامین شهریه صندوق رفاه دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
با توجه به مشکل اقتصادی به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان گرامی، فرصت استثنایی تبدیل بدهی شهریه نيمسال قبل و شهريه متغير ترم آتي دانشجویان گرامی به وام قرض الحسنه و بدون ضامن تامین شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی فراهم شد.
دانشجویان گرامی می توانند با یک فقره چک صیاد، بدهی نیمسال قبل خود و شهريه متغير ترم آتي را به وام کوتاه مدت 5 ماهه (شروع اقساط از آبان ماه 99) تبدیل نمایند.
مهلت درخواست از 2 شهريورماه تا 12 شهريور ماه 1399 است و دانشجویان متقاضی می بایست با همراه داشتن یک فقره چک صيادي بابت ضمانت وام و مراجعه حضوری به صندوق رفاه دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم تقاضای وام اقدام نمایند (حضور صاحب چک الزامی نیست).
دانشجویان گرامی برای دریافت این وام می بایست یک فقره چک صیاد بدون تاریخ با احتساب 120 درصد مبلغ وام درخواستی در وجه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان ضمانت وام ( از حساب شخص دانشجو یا اشخاص دیگر) تهیه نمایند.
شایان ذکر است این چک ضمانت، پس از تسویه ی وام، عودت داده می شود.
شماره تماس های صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه : 03142292060 - 03142292061 - 03142292532 – 03142292065
اطلاعیه مهم
فرصت ویژه برای اعطای وام تامین شهریه صندوق رفاه دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
با توجه به مشکل اقتصادی به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان گرامی، فرصت استثنایی تبدیل بدهی شهریه دانشجویان گرامی به وام قرض الحسنه و بدون ضامن تامین شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی فراهم شد.
دانشجویان گرامی می توانند با یک فقره چک صیاد، بدهی نیمسال جاری خود را به وام کوتاه مدت 5 ماهه تبدیل نمایند.
مهلت درخواست تا 25 خرداد ماه 1399 است و دانشجویان متقاضی می بایست با همراه داشتن یک فقره چک بابت ضمانت وام و مراجعه حضوری به صندوق رفاه دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم تقاضای وام اقدام نمایند (حضور صاحب چک الزامی نیست).
دانشجویان گرامی برای دریافت این وام می بایست یک فقره چک صیاد بدون تاریخ با احتساب 120 درصد مبلغ وام درخواستی در وجه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان ضمانت وام ( از حساب شخص دانشجو یا اشخاص دیگر) تهیه نمایند.
(( شایان ذکر است این چک ضمانت، پس از تسویه ی وام، عودت داده می شود.))
تذکرات مهم :
1- لازم به ذکر است شرایط وام های قبلی صندوق، به قوت خود باقی است و تغییری نکرده و این شرایط جدید و ویژه اعطای وام، صرفا برای این نیمسال در نظر گرفته شده است.
2- دانشجویانی که قبلا از وام تامین شهریه استفاده نموده اند مشروط به نداشتن قسط معوق، می توانند مجددا از این هم وام استفاده نمایند.
شماره تماس های صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه : 03142292060 - 03142292061 - 03142292532 - 03142292065
اطلاعيه وام دانشجويي بعد از فراغت وزارت علوم(ترم بهمن98)
1- به اطلاع دانشجويان متقاضي وام بعد از فراغت وزارت علوم (پرداخت از طريق بانك قرض الحسنه مهر ايران) مي رساند، جهت درخواست وام ترم بهمن، بر اساس شرايط زير حداكثر تا تاريخ 15/12/98 به پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به نشاني bp.swf.ir مراجعه نمايند.
2- دانشجوياني كه در اين سامانه داراي پرونده مي باشند، وارد قسمت پورتال دانشجويي، گزينه درخواست وام شده و درخواست خود را ثبت نمايند.
3- دانشجويان فاقد پرونده دانشجويي، بايد از قسمت تشكيل پرونده نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تاييد هويت توسط دانشگاه و دريافت پيامك، وارد پورتال دانشجويي شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمايند.
4- دانشجوياني كه براي اولين بار در سامانه ثبت نام مي نمايند، پس از تاييد وام توسط دانشگاه، از ارديبهشت ماه سال 99 جهت تكميل پرونده به بانك مهر ايران(شعبه انتخابي خودتان در مرحله ثبت نام) مراجعه نمايند.
5- دانشجویان مقطع دكتري تخصصي ناپیوسته وكارشناسي پیوسته ورودی بهمن 95 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته و کاردانی ورودی بهمن 97 به بعد مي توانند متقاضي وام باشند.
6- رعايت سقف مجاز سنوات مالي (دكتراي تخصصي و كارشناسي پيوسته 8 ترم، كارشناسي ارشد، كارشناسي ناپيوسته و كارداني 4 ترم) ضروري است.
7- لازم به ذكر است كه تسهيلات مذكور شامل دانشجويان رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي گردد و اين دانشجويان مي توانند با مراجعه به سايت دانشگاه از شرايط دريافت وام وزارت بهداشت مطلع گردند.
8- سقف وام تعيين شده جهت مقاطع كارداني و كارشناسي 7،500،000 ريال، كارشناسي ارشد 15،000،000 ريال و دكتراي تخصصي 35،000،000 ريال مي باشد.
تبصره1: تشكيل پرونده به منزله دريافت وام نمي باشد و پس از تامين بودجه و تاييد صندوق رفاه وزارت علوم بحساب شهريه دانشجويان واريز خواهد شد.(ضمنا تاريخ واريز تسهيلات مشخص نيست.)
تبصره 2: تسهيلات بر اساس اولويت زمان تشكيل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.
تبصره 3: رعايت مفاد اطلاعيه فوق الزامي مي باشد.
تلفن های تماس صندوق رفاه دانشجوئی : 03142292065 - 03142292532 - 03142292060