در شهرکرد صورت می‌گیرد؛ دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد حامی کنفرانس ملی جوشکاری، بازرسی و آزمایش‌های غیرمخرب
مطلب ویژه

12 آبان 1398

بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب توسط انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفتگو با پايگاه خبري واحدنجف‌آباد با اشاره به بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه شهرکرد، تشویق به پژوهش و نوآوری در زمینه‌های جوش و بازرسی، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب‌شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور و معرفی روش‌های نوین جوشکاری و بازرسی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنفرانس دانست.

دكترمهدی رفیعی افزود: «معرفی جایگاه مهندسی جوش در افزایش بهره‌وری قطعات و تجهیزات صنعتی، معرفی نقش بازرسی در تضمین کیفیت قطعات و تجهیزات فلزی، معرفی روش‌های بازرسی فنی و کدها و استانداردهای مربوط، معرفی روش‌های پایش سازه‌های دینامیکی مانند پل‌ها و سازه‌های بلندمرتبه و معرفی روش‌های پایش سازه‌های استاتیکی مانند مخازن تحت فشار از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.»

وی به برگزاری نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب در کنار کنفرانس ملی جوش و بازرسی اشاره و بیان کرد: «معرفی آخرین دستاوردها در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب، شناسایی محدودیت‌ها و مشکلات فنی در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب، معرفی روش‌های نوین آزمایش‌های غیرمخرب، طراحی و کنترل کیفیت آزمایش‌های غیرمخرب، تأیید اعتبار و قابلیت اطمینان سازه‌ها با آزمایش‌های غیرمخرب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنفرانس هستند.»

عضو هیئت داوران بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی خاطرنشان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد طبق روال سال‌های گذشته به‌عنوان حامی کنفرانس هم در بخش دانشجویی (ارسال مقالات) و هم هیئت علمی (داوری مقالات) به‌طور فعالانه مشارکت دارد.»

به گزارش پايگاه خبري واحدنجف آباد، بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب ۲۱و ۲۲آبان سال جاری توسط انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن