نمایش ۶ محصول دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در نمايشگاه اتوکام ۲۰۱۹
مطلب ویژه

11 آبان 1398

دانشكده كامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ۶ محصول نوین در نمایشگاه بین‌المللی اتوكام ۲۰۱۹ اصفهان ارائه کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه اتوكام (كامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و استارت‌آپ) در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان، دانشكده كامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با انتخاب ۶ محصول نوین از بین محصولات ارائه‌شده در این نمایشگاه حضور یافت.

مركز تحقیقات مه‌داده و آزمایشگاه معماری سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز با شركت در این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی و توانمندی‌های دانشگاه واحد نجف‌آباد پرداختند.

دکترامیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها اظهار کرد: «دانشگاه‌ها با ارائه دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به جامعه، توانمندی‌ها و جایگاه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی خود را به جامعه هدف معرفی می‌کنند.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن