حضوردانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
مطلب ویژه

14 آبان 1398

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درحاشیه این مراسم اظهارداشت: نفي طاغوت جزو اولین مرام هاي دین است و جمهوری اسلامی این مرام را به منصه ظهور آورد.

 

حجت الاسلام مهدی انصاری  افزود: در طول تاریخ ادیان و مذاهب گوناگون نتوانسته اند مانند امروز همه مردم را به صورت جهانی در استکبار ستیزی متحد كنند.

وی گفت: در طول تاریخ حکومتها و افراد خودكامه بسياري وجود داشته اند و امروز آمریکا به عنوان سردمدار استكبار در جهان شناخته شده است که به صورت سیستماتیک، نظامی را در جهت سیطره عالم به وجود آورده است.

وي ادامه داد: اما امروز جهان بیدار شده است و به موازات رشد توسعه طلبی و خودكامگي در عالم، اندیشه ها و تفکرات مردم دنیا هم رشد کرده است.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان كرد: سنت الهی بر این است که حکومت جهان بر عهده صالحان قرار بگیرد و امروز ما باید این مهم را به دنیا ثابت کنیم و وظیفه داریم با حضور و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامي از خون شهدایی که در راه از بین بردن خوی استکبار و استعمارطلبي جان خود را نثار كرده اند، پاسداری کنیم و بدون شك نام اين افراد جزو پیش قراولان اين منطق گویا در تاریخ به ثبت خواهد رسيد.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1362#sigProGalleriaf5fc7916b9
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن