کارشناس فرهنگی واحد نجف آباد:پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است
مطلب ویژه

19 بهمن 1397

کارشناس فرهنگی واحد نجف آباد گفت: پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، به مناسبت ايام‌الله دهه فجر و ارج نهادن به رشادت‌های جانبازان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس، عصر امروز دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور در آسايشگاه شهيد رجایی و در فضایی صمیمی با يادگاران دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

کارشناس فرهنگی واحد نجف آباد در این دیدار زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران و جانبازان را گامی بزرگ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و اظهار کرد: دستیابی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام مهدی انصاری‌پور اضافه کرد: رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس درس‌هایی از ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند و امروز وظيفه ماست تا این يادگارها را به نسل‌های آینده انتقال دهيم.

وی از جانبازان به عنوان سرمایه‌هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از وطن از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در ادامه افزود: جانبازان سرمایه‌های عظیم جامعه هستند و ملت ایران به تک‌تک جانبازان و شهدا و خانواده‌هایشان مدیون است.

يادگاران جنگ تحميلی نیز در این دیدار گفتند: اگر خدا قبول كند ما فقط با خدا معامله كرده‌ايم و هيچ‌گونه چشم‌داشتی به ماديات دنيوی نداشته و نداريم.

در ادامه اين ديدار صميمانه جانبازان به بيان خاطرات تلخ و شيرين خود از دوران هشت سال دفاع مقدس و اسارت در زندان‌های بعثی عراق پرداختند و در پايان از حضور دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در جمع خود ابراز خرسندی کردند

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن