دکتر امیررضا نقش: دهه مبارک فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست
مطلب ویژه

19 بهمن 1397

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست. پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست امام امت به دست آمد.

 دکتر امیررضا نقش در گفتگو باپایگاه خبری واحد نجف آباد: با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بركات انقلاب اظهار کرد: ماه بهمن، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که امام امت آن را رهبری و به فرجام رساندند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کردند. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و دلیرانی كه با ایثار و شهادت تاریخ را جاودانه کردند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون تردید معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص) به سرانجام رسید و یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگ‌مردی فرزانه و روحانی و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در مقابل استبداد و ستمگران ایستادگی کند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: امید می‌رود در راستای فرا رسیدن چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی، مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی بفهمانند که بر پیمانی که با امام بزرگ خویش در راستای تحقق بخشیدن به احکام اسلام و بنای جامعه دینی بسته‌اند، استوار خواهند بود و هیچ توطئه نظامی، اقتصادی و فرهنگی آنان را از صحنه خارج و نسبت به اسلام و انقلاب دلسرد نخواهد کرد.

دکتر نقش افزود: ملت مسلمان ایران، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را در حالی جشن می‌گیرد که فرهنگ و اندیشه اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در مسیر اوج و بالندگی خود پیش می‌رود.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی را مانند تنه یک درخت قطور و مقتدر در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانست و آن را به عنوان یكی از مجموعه‌های بزرگ آموزش عالی كشور برشمرد كه حركت‌های علمی و افتخارات بسیار بزرگی را در راستای ارتقای سطح كیفی و آموزشی كشور داشته است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امکان تحصیل را برای جمعیت زیادی در کشور فراهم کرده و دانشجویان این دانشگاه از نظر سطح علمی و فرهنگی رشد بسیار چشمگیری داشته‌اند.

دکتر نقش، دانشگاه آزاد اسلامی را یكی از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح كرد: دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان اصفهان و یكی از پرافتخارترین دانشگاه‌های كشور است كه موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی، پ‍ژوهشی و فرهنگی در سطح كشوری و بین‌المللی كسب کرده است.

وی در پایان تشریح کرد: دانشگاهیان همانند دیگر قشرهای جامعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن