پیام دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران جان برکف لشگر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان
مطلب ویژه

26 بهمن 1397

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

 

بی گمان ایادی استکبار جهانی و کوردلان از خدا بی خبر ، تحمل حماسه آفرینی کم نظیر ملت مقتدر ایران در چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را نداشتند و با حمله ددمنشانه به اتوبوس حامل رزمندگان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعی لشكر مقدس ۱۴ امام حسين (ع) اصفهان در استان سیستان و بلوچستان، خوی شیطانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
این اقدام تروریستی و مذبوحانه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از پاسداران غیور و حافظان فداکار امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران را جریحه دار کرد. اگر چه شهادت فی سبیل الله همواره رمز پیروزی و بقاء این نظام اسلامی بوده و دشمنان این انقلاب باید بدانند با این اقدامات کور در عزم آهنین ملت هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.
ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد عروج ملکوتی جمعی از پاسداران حریم میهن عزیزمان  که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با اشرار و کوردلان و دشمنان ملت ایران، جان شیرین خود را نثار نموده‌اند، به محضر مبارک امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده معظم شهدا، تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهدای والامقام را از درگاه الهی مسئلت داریم و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل آرزومنديم.     

          دكتر اميرضا نقش
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن