به منظوررفاه بیشتر دانشجویان دبیرخانه شماره ۲ دانشگاه افتتاح شد
مطلب ویژه

03 آذر 1397

به منظوررضایتمندی هرچه بیشتر دانشجویان و تسریع در امور اداری و آموزشی، دبیرخانه شماره ۲ دانشگاه در ورودی دانشکده پزشکی افتتاح شد.

 دکترسید محمد کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد نجف آباد با اعلام این خبر افزود: از آنجائیکه تمرکز کل امور اداری در دبیرخانه مرکزی دانشگاه واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد نموده بود با دستور ریاست واحد و بررسی های کارشناسی و مکان یابی مناسب مقرر گردید دبیرخانه فرعی شماره ۲ در ورودی دانشکده پزشکی جنب ادارات آموزش، امورشهریه و دانش آموختگان افتتاح و از اول آذرماه جاری کار خود را آغاز نماید.

دکتر کاظمی خدمات قابل ارائه در دبیرخانه شماره ۲ را شامل ثبت و ممهور نمودن انواع گواهی های آموزشی شامل اشتغال به تحصیل، معرفی نامه های کارآموزی و پروژه، نظام وظیفه، تقاضاها و جوابیه های تاییدیه تحصیلی برشمرد و ادامه داد: در رویکرد جدید مدیریتی در این واحد دانشگاهی سیاست اصلی بر تسریع در امور اداری ، تمرکز زدایی، تسهیل و بهینه سازی فرآیندهای کاری در جهت رضایت ارباب رجوعان و دانشجویان تاکید دارد که اقدامات دیگری نیز در این خصوص در شرف بررسی و عملیاتی شدن می باشد که به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن