به وقت دانشجو؛ مسئولان دانشگاه آزاد نجف‌آباد به مطالبات دانشجویان پاسخ می‌دهند
مطلب ویژه

02 آذر 1397

برنامه به وقت دانشجو روزهای دوشنبه هر هفته با حضور رئيس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌منظور ملاقات حضوری با دانشجويان برگزار می‌شود.

دکترامیررضا نقش در گفتگو با پایگاه خبری واحد نجف آباد اظهار کرد: سوابق تاريخی در کاركرد مساجد نشان از جايگاه بی‌نظير آن در فعاليت‌های دينی، فرهنگی، اجتماعی و سياسی دارد و اين مكان همواره محل رفع و رجوع امورات مسلمانان و پاسخگویی به نيازهای مختلف جامعه بوده است.

دکترنقش افزود: در همين راستا يكی از برنامه‌های موفقی كه در واحد نجف‌آباد با هدف جلب رضايت دانشجويان و رفع مطالبات آنها اجرایی شد، برنامه عنوان «به وقت دانشجو»است كه در روزهاي دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۴,۳۰ الي ۱۶ با حضور رئيس و معاونان واحد به منظور ملاقات حضوری و مستقيم با دانشجويان در محل مسجد دانشگاه برگزار می‌شود و دانشجويان مسائل، مشكلات و پيشنهاد خود را مستقيم با مسئولان دانشگاه در ميان گذاشته و مطالبات صنفی خود را پيگيري می‌کنند.

      16 0d375

وي توجه جدي به مطالبات دانشجويان را از اولويت‌هاي مهم دانشگاه برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌عنوان يک مجموعه توانمند و بزرگ آموزش عالي در كشور، ارتقای كيفيت آموزشي و پژوهشي را سرلوحه اهداف خود قرار داده و در اين راستا از هيچ تلاشي دریغ نخواهد كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: بهبود فرآيندهاي مختلف آموزشي، پژوهشي، اداري و مالي مي‌تواند ضمن ارتقای رضايت‌مندي دانشجويان به چابكي سازماني در راستاي اهداف كيفي دانشگاه كمک شاياني کند.

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف آباد، در ديدار حضوری مراجعه‌كنندگان و گفتگوی مستقيم با رئيس و معاونان دانشگاه به درخواست‌ها و مشكلات دانشجويان رسيدگی و پاسخ داده می‌شود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن