رئیس واحد نجف آباد: تلاش دانشجویان سما در ارتقای برند دانشگاه مهم است
مطلب ویژه

14 آبان 1396

جلسه توجیهی دانشجویان جدید آموزشکده فنی و حرفه ای سما نجف آباد با هدف آشنایی دانشجویان با امکانات و قوانین و مقررات آموزشکده و دانشگاه در دو نوبت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در این نشست با تاکید بر ارتباط بین دانشگاه و معاونت سما گفت: «این دانشگاه بر تلاش در حیطه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهش تاکید دارد و کوشش دانشجویان سما در ارتقای برند دانشگاه مهم خواهد بود. نظارت های انجام شده نیز موید این مطلب است.

مجلسی با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی و سما نجف آباد افزود: «امیدوارم با همکاری و تبادل نظر ایجاد شده بین دانشگاه و سما زمینه های ارتقای کیفی در همه مراحل آموزشی آنها بیش از پیش فراهم شود.»

اسدالله خاکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد هم خطاب به دانشجویان، انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و آموزشکده فنی و حرفه ای سما را به عنوان محل ادامه تحصیل خود به لحاظ اعتبار ملی و بین المللی انتخابی شایسته و آگاهانه ارزیابی کرد.

وی به اهمیت دوره های کاردانی اشاره کرد و گفت: «نگاه امروز دانشگاه و جامعه به این دوره تحصیلی به عنوان یک نیاز مبرم در جامعه، نگاه ویژه و ارزشی است و امروز نیاز به نیروهای کاردان ماهر در مشاغل مختلف بیش از پیش احساس می شود.»

خاکی خطاب به دانشجویان افزود: «رویکرد دانشگاه و سازمان سما توام نمودن علم و عمل است و شما باید در این دوره ضمن کسب دانش نظری، با یک مهارت آشنا شده و ضمن ایجاد شغل برای خود، در آینده بتوانید کارآفرین باشید.»

رئیس مرکز سما نجف آباد خاطرنشان کرد: «با برنامه ریزی های انجام شده دانشجویان می توانند همزمان با دروس نظری، دوره های عملی مرتبط با رشته های خود را با کسب گواهی معتبر ملی بگذرانند و آمادگی لازم برای ورود به بازار کار بعد از فراغت از تحصیل را کسب کنند.»

معاون دانشگاه در مرکز سما از دانشجویان خواست مجدانه و با علاقه به تحصیل علم بپردازند و مطابق با سیاست های دانشگاه تمامی تلاش و همت خود را در کسب توامان دانش و مهارت به کار گیرند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن