به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دكتر ناصر خاني، دبير اجرائي دومين كنفرانس ملي مديريت راهبردي خدمات با اعلام این خبر گفت: «پس از برگزاري موفقيت آميز اولين كنفرانس در سال 94 تصمیم گرفتیم به منظور ارائه آخرين يافته هاي علمي در حوزه مديريت استراتژيك در سازمانهاي خدماتي و همچنين تشويق استادان ودانشجويان و فعالان سازمان هاي خدماتي به پژوهش يا مشاركت در کنفرانس، همچنین ارائه دستاوردهاي علمي و كاربردي براي مديريت بهتر اين سازمان ها، دومين كنفرانس را در آذر ماه امسال برگزار کنیم.»
خانی، مديريت استراتژيك در سازمانهاي خدماتي به منظور ارزش آفريني را به عنوان محور اصلی این کنفرانس عنوان کرد و افزود: «نوآوري در خدمات، كارآفريني در خدمات، بازاريابي و فروش در خدمات، مديريت تكنولوژي در خدمات، مديريت مالي در خدمات، تحقيق در عمليات در خدمات، مديريت منابع انساني در خدمات، رهبري و رفتار سازماني در خدمات، سیستم هاي اطلاعات مديريت در خدمات، كيفيت و تعالي سازماني در خدمات، نقش خدمات در فرايند هاي صنعتي و رقابت پذير نمودن كالاهاي توليدي، مديريت زنجيره تامين در خدمات، و ساير حوزه هاي مرتبط از دیگر محور های جانبی این کنفرانس است که متقاضیان می توانند با توجه به این محور ها آثار خود را ارائه کنند.»
وی خاطر نشان کرد: « سازمانهاي خدماتي شامل طيف وسيعي از سازمانها در حوزه هاي خدمات مالي (بانكداري و بيمه)، تجاري ، ارتباطات، فني و مهندسي، توزيع، آموزشي، زيست محيطي، بهداشتي، توريستي ومسافرتي، تفريحي-فرهنگي و ورزشي، حمل و نقل و دولتي است که می توانند ضمن شرکت در این کنفرانس از مباحث ارائه شده در آن بهره مند شوند.»
علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای کنفرانس به نشانی http://cssm2017.iaun.ac.ir/fa/مراجعه کنند