توضیحات دکتر ولایتی درباره معرفی دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
مطلب ویژه

27 تیر 1396

 

دکتر علی‌اکبر ولایتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علم و فناوری است و انتظارات زیادی از آن می‌رود و امیدواریم با توانمندی‌هایی که دکتر رهبر دارند، شاهد تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس هیات مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط تلفنی با خبر نیمروزی سیما گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ کمی و کیفی نیازمند تحولات اساسی است.»

او گفت: «امروز با در خواست قبلی چهار نفر از اعضای هیأت امنا، جلسه فوق‌العاده این هیأت تشکیل و درباره رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی بحث شد.»

دکتر ولایتی افزود: «افراد مختلفی مورد گفت‌وگو قرار گرفتند و در نهایت بر اساس اتفاق آراء، فرهاد رهبر به عنوان رئیس پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد و با توجه به توانمندی‌هایی که دارند امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم. فرهاد رهبر استاد تمام اقتصاد است و 6 سال رئیس دانشگاه تهران بوده است.»

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علم و فناوری است و انتظارات زیادی از آن می‌رود، به لحاظ کمی و کیفی نیازمند تحولات اساسی است، باید تمام رشته‌ها و بخش‌های دانشگاه به سمتی که از آن توقع می‌رود حرکت کند. ما تمام تلاش خود را برای گسترش پژوهش در جهت اثرگذاری بیشتر در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان انجام می‌دهیم.»

دکتر ولایتی گفت: «امیدواریم در نقاط محروم هم برنامه‌هایمان در زمینه تخفیف در شهریه تحقق یابد و در عین حال بخشی از بودجه پژوهشی که 400 میلیارد تومان می‌شود را صرف جذب نخبگان کنیم. در این زمینه نخبگان دانشگاه آزاد در اولویت و نخبگان دانشگاه‌های شریف، امیرکبیر و ... در رده‌های بعدی هستند.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن