معرفی دکتر فرهاد رهبر به شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی

26 تیر 1396

دکتر فرهاد رهبر، در بیستمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق آرا، به عنوان رئیس پیشنهادی این دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی و تا زمان تصویب این شورا به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

دکتر ولایتی گفت: «افراد مختلفی مورد گفت‌وگو قرار گرفتند و در نهایت بر اساس اتفاق آراء، فرهاد رهبر به عنوان رئیس پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد و با توجه به توانمندی‌هایی که دارند امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم. فرهاد رهبر استاد تمام اقتصاد است و 6 سال رئیس دانشگاه تهران بوده است.»

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علم و فناوری است و انتظارات زیادی از آن می‌رود، به لحاظ کمی و کیفی نیازمند تحولات اساسی است، باید تمام رشته‌ها و بخش‌های دانشگاه به سمتی که از آن توقع می‌رود حرکت کند. ما تمام تلاش خود را برای گسترش پژوهش در جهت اثرگذاری بیشتر در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان انجام می‌دهیم.»

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن