دکتر مجلسی: ارتباط میان مراکز رشد و دانشگاه، باید مستمر و ناگسستنی باشد
مطلب ویژه

31 خرداد 1396

 

دانشجویان فعال در برگزاری نمایشگاه فناوری و دستاوردهای پژوهشی، در حضور ریاست و معاون پژوهشی, و رئیس مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ضمن تقدیر از فعالیت دانشجویان فعال در برپایی نمایشگاه فناوری و دستاوردهای پژوهشی گفت:«در واحد نجف آباد تا به حال برگزاری برنامه های مختلفی را به دانشجویان سپرده ایم و مسولین صرفا از دور حمایت های خود را انجام می داده اند. هر کجا که کار به دانشجویان سپرده شده، آن کار به بهترین شکل ممکن به سرانجام رسیده است.»
مجلسی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه افزود:« به حضورم در این مقطع در کنار شما دانشجویان مستعد و فعال افتخار می کنم. ارتباط میان مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان با دانشگاه باید به صورت مستمر و نا گسستنی باشد.»
وی از لزوم تجاری سازی طرح های دانش بنیان گفت و خاطر نشان کرد:«نباید کار ها و فعالیت های انجام شده صرفا در حد برگزاری نمایشگاه ها باشد. باید نسبت به تجاری سازی طرح های پژوهشی و تبدیل علم به ثروت توجه زیادی داشت. دانشگاه نیز در این مسیر طبق ضوابط حمایت خواهد کرد تا این طرح ها در نهایت به بازار محصولات راه پیدا کنند.»

 

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/809#sigProGalleria76008868d1
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن