نخستین جلسه هماهنگی برای تبیین موارد همکاری بین اداره كل حمل و نقل جاده‌اي اصفهان و مركز تحقيقات مه داده واحد نجف آباد برگزار شد
مطلب ویژه

24 آذر 1395

پس از امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مبني بر تحليل داده هاي حمل ونقل جاده‌اي، نخستین جلسه هماهنگی و بررسی اين همكاري با حضور مديران و مسئولان مرتبط حمل و نقل كشوري در واحد نجف آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، مداح، مدیرکل فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور، از  فرصت همکاری پیش آمده با دانشگاه برای شناسایی مشکلات و چالش­های موجود در عرصه حمل و نقل جاده­ای به کمک فناوری اطلاعات و بررسي ساختار هاي داده‌اي و تحليل آنها ابراز خرسندی کرد.

ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری واحد نجف آباد با اشاره به وجود مراکز تحقیقاتی مختلف در این واحد دانشگاهی گفت:«ایجاد انگیزه برای دانشجویان و دستیابی به یافته های علمی از مهمترین اهداف این مراکز می باشد. ظرفیت های توسعه فناوری و بکارگیری دستاوردهای نوین پژوهشی می تواند راهکارهای کاربردی و علمی مناسبی برای رفع بسیاری از نیازها و مشکلات جامعه ارائه نماید.

IMG 6266 58f15

در ادامه محمد حسن ندیمی رئیس دانشکده مهندسي کامپیوتر و  مرکز تحقیقات مه داده دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، ضمن ارائه گزارشی از پتانسیل­ ها دانشكده و مرکز تحقیقات خاطر نشان کرد:« از سال 1390 با بهره گیری از تیم متخصصي متشکل از اعضاي هيات علمي، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد اين دانشكده، گروه تحقيقاتي داده‌هاي حمل و نقل جاده­ای تشكيل شده است و با تاسيس مركز تحقيقات مه داده اين گروه تقويت شده است وداراي پتانسيل خوبي در خصوص اجرای پروژه­های تحقیقاتی و کاربردی در حوزه فعالیت ارائه ساختار هاي داده‌اي و تحليل داده‌هاي حمل و نقل جاده ای را دارد»

کاربرد تخصصی فناوری اطلاعات در حوزه حمل و نقل جاده ای، الزامات توسعه زیرساخت­ داده ای و همچنین سیستم مدیریت بهینه راهها با استفاده از تحلیل هوشمند داده­های راهداری و حمل و نقل جاده­ای از مهمترین مواردی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

IMG 6270 4d956

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن