تجدید میثاق با شهدا در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
مطلب ویژه

05 مهر 1395

اعضای هیات رئیسه به همراه جمعی از کارکنان واحد نجف آباد،  با حضور در کنار قبور شهدای گمنام این دانشگاه  نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی با تبریک سال جدید تحصیلی و تقارن این مناسبت با هفته دفاع مقدس گفت:« مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باعث شده که امروز در فضایی آرام و به دور از دغدغه های امنیتی به تعلیم و پرورش نسل جوان کشور بپردازیم. همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کرده و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان در راه آن به شهادت رسیده اند.»

مجلسی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمانهای شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب را از وظایف دینی و آرمانی برشمرد و خاطر نشان کرد:« ما در اینجا با شهدا پیمان می بندیم که به وظایفمان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش، سرافراز کرده و پرچم پر افتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.»

رئیس واحد نجف آباد با اشاره به اینکه ارتقای علم و دانش مهم ترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تاکید کرد:«وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهدا، تلاش علمی در راستای رسیدن به جایگاه برتر در مجامع علمی بین المللی می باشد. دانشجویان باید با الگو گرفتن از همت، تلاش و خستگی ناپذیری شهدا در دوران دفاع مقدس، بر توان و بار علمی خود بیفزایند و ادامه دهنده راه این عزیزان در عرصه های علمی باشند.»

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/624#sigProGalleria6ae930df98
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن