راهنمایی‌های لازم برای پذیرفته‌شدگان رشته های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی

05 مهر 1395
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای، راهنمایی‌های مورد نیاز برای پذیرفته‌شدگان در رﺷـﺘﻪ ﻫـﺎی ﺑـﺎ آزﻣـﻮن داﻧﺸـﮕﺎه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره‌های ﺑـﺎ آزمون داﻧﺸـﮕﺎه آزاد اسلامی بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیazmoon.com وsanjesh.iau.ac.ir قرار گرفت. لازم به ذکر است، ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻻزم در ﻣﻮرد ﻧﺤﻮه اﻋﻼم اﺳﺎﻣﯽ در این اعلام شده است. داوﻃﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ در ﮔﺰﯾﻨﺶ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ رﺷﺘﻪ ﻫﺎی ﺑـﺎ آزمون در ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ رﺷﺘﻪ/ﻣﺤﻞ/ﻧﻈـﺎم آﻣﻮزﺷـﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘـﻪ، ﺷـﺪه ﺑﺎﺷـﻨﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮد ﻓﻘﻂ در ﯾﮑﯽ از رﺷﺘﻪ/ﻣﺤـﻞ ﻫـﺎی اﻋـﻼم ﺷﺪه ثبت نام کرده و ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺑﭙﺮدازﻧﺪ.

در این اطلاعیه زمان ثبت نام، شرایط خاص، شرایط ثبت نام اﺗﺒﺎع و ﻣﻬﺎﺟﺮﯾﻦ ﺧـﺎرﺟﯽ وزارت ﮐﺸﻮر،محل و مدارک ثبت نام، حق استفاده از ﺳــﻬﻤﯿﻪ رزﻣﻨــﺪﮔﺎن و اﯾﺜــﺎرﮔﺮان،شهریه، خدمات آموزشی و حق بیمه و شرایط قبول شدگان ذخیره اعلام شده است.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن