درخشش دانشجویان واحد نجف آباد در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان پزشکی کشور
مطلب ویژه

29 شهریور 1395

تیم‌ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  نجف آباد در  مرحله نهایی هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، موفق به کسب رتبه دوم کشوری و مدال نقره در حیطه جانبی مدیریت نظام سلامت شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، تیم‌ دانشجویی واحد نجف آباد در حیطه جانبی مدیریت نظام سلامت توانست با کسب مدال نقره، توانایی های خود را به اثبات برساند

حمیدرضا نیک یار،  رئیس دانشکده پزشکی واحد نجف آباد با اعلام این خبر گفت:«  تیم دانشجویی واحد نجف آباد متشکل از نفیسه کیهانی بروجنی، سید محمد شیرزادی، الناز زندی، آتوسا خسروی و شهرزاد الوندیان  توانستند در حیطه جانبی مدیریت نظام سلامت ،در آزمون نهایی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با پشت سر گذاشتن رقبای خود به مقام دوم این المپیاد دست یابند.»

IMG 2047 7824e

 نیکیار  با بیان اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات  در سالهای قبل بصورت غیر متمرکز برگزار می شد و امکان انتخاب بهینه در آن روش  کمتر فراهم بود  گفت: با تدبیر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی این مسابقات امسال بصور متمرکز و المپیاد درون مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و این شیوه نتایج بهتری را برای ما به ارمغان آورد.»

رئیس دانشکده پزشکی واحد نجف آباد با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری این  رویداد علمی از عملکرد تیم دانشجویی واحد نجف آباد ابراز رضایت کرد و از دانشجویان شرکت کننده در المپیاد خواست تا با برگزاری جلسات هم اندیشی  تجارب کسب شده از این مسابقات را به دیگر داشجویان دانشکده پزشکی منتقل کنند و زمینه رشد  مهارتهای علمی و عملی دانشجویان را  گسترش دهند.

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/619#sigProGalleria3470305b55
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن