جشن دانش آموختگی 85 نفر از دانشجویان واحد نجف آباد برگزار شد + تصاویر
مطلب ویژه

29 شهریور 1395

 دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد پایان دوره چهارساله تحصیل در مقطع کارشناسی خویش را جشن گرفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، در مراسم جشن دانش آموختگان رشته های مهندسی مکانیک، صنایع و هوافضای دانشکده فنی و مهندسی واحدنجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده های آنان برای پشت سر گذاشتن این مرحله از نلاش و کوشش علمی، آنها را به ادامه تحصیل و کسب دانش و معلومات عالیه رهنمون ساخت.

رئیس واحد نجف آباد گفت: «به شما دانشجویان عزیز و سخت کوش که از امروز عنوان دانش آموختگی را کسب کرده و توانسته اید با توکل به خدا و تلاش و کوشش مستمر و حمایت های خانواده هایتان مرحله ای از تحصیل علم و دانش را پشت سر بگذارید تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانید همواره در مسیر کسب علم و دانش و خدمت به جامعه طی طریق کرده و فرصت خدمت به مردم را بدست آورید.»

مجلسی تاکید کرد:«دانش آموختگی در مقطع کارشناسی تورق برگ جدیدی از زندگی کاری شما است. ادامه دفتر زندگی خویش را بر کسب دانش و مهارت روز و استفاده از فرصتهای خوب مراکز علمی و دانشگاهی برای تکمیل دانسته های علمی و فنی خویش قرار دهید.»

وی افزود:« همانگونه که شما دانش آموختگان گرامی کم و بیش در طول دوران تحصیل خود دریافته اید جامعه امروز توجه ویژه ای به موضوع اشتغال و کارآفرینی دارد. موفق ترین ها در جامعه امروز کارآفرینان هستند. شاید در برهه ای از زمان سازمانها و دولتها نیازمند نیروی انسانی بودند و اقبال و شانس استخدام در سازمانها و نهاد های دولتی بالا بود. اما امروزه کسانی موفق‌تر هستند که تفکر کارآفرینی داشته باشند و بتوانند با استفاده از فرصتها و ایده های خلاق خویش در زمینه ایجاد شغل و کارآفرینی حرفی برای گفتن داشته باشند.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن