برگزاری همایش استادان و دبیران مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف آباد
مطلب ویژه

16 شهریور 1395

در آستانه سال تحصیلی جدید، همایش  استادان و دبیران  مرکز آموزشی و فرهنگی سما با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای 17 ساله دکتر  امیری رئیس پیشین واحد نجف آباد، گفت: « برای من مایه مباهات است که  ابتدا یک عضو هیات علمی و معلم هستم و مسئولیت اجرایی در مرحله بعد از آن قرار دارد.»

مجلسی خاطر نشان کرد: «از ابتدای پذیرش مسئولیت های  اجرایی و مدیریتی در واحد ها و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی،  ارتباط نزدیکی با مجموعه سما داشته و آمادگی دارم در تمامی زمینه ها با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشم.»

 وی با تاکید بر لزوم ارتباط مطلوب بین آموزشکده سما و دانشگاه خاطر نشان کرد: «اگر این ارتباط به نحو مورد انتظار وجود نداشته باشد شان و منزلت مجموعه به حد و کمال واقعی نخواهد رسید و دانشگاه خود را متعهد می داند بصورت دو طرفه این ارتباط را برقرار کند و این موضوع جزء اعتقاد و سیاستهای کاری من می باشد.»

رئیس واحد نجف آباد با تاکید بر اهمیت آموزشکده های فنی و حرفه ای سما به عنوان یکی از  زیر مجموعه های موفق دانشگاه آزاد اسلامی  در ادامه فعالیت های دانشگاه  افزود: «بهترین لحظات من مواقعی است که در بین دانش آموزان حضور دارم و خود را ملزم می دانم در جلسات مجموعه سما حضور پیدا کنم.»

در ادامه اسداله خاکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف آباد نیز ضمن تقدیر از تلاشهای سیدمحمد امیری، انتصاب شایسته مهران مجلسی به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و همچنین ریاست شورای نظارت و هماهنگی سما را  تبریک گفت. وی اذعان کرد: «عنایت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که حوزه سما متعلق به دانشگاه است و رئیس سازمان سما نیز بر این نکته تاکید دارد که مجموعه سما بدون دانشگاه هویت ندارد.»

خاکی افزود: « دانشگاه آزاد اسلامی، موسس مجموعه سما می باشد و انتظار دانشگاه از مدارس سما الگو سازی و رسیدن به جایگاه برتر در سطح کشور است.»

 وی به نقش ارزشمند دبیران و استادان در آموزش و تربیت اشاره و تصریح کرد: « آموزش بالغ بر 3هزار دانش آموز و دانشجو وظیفه ای سنگین و در عین حال لذت بخش است. باید آموزش و تربیت را توامان داشته باشیم تا حق مطلب را در مورد دانش آموزان و دانشجویانمان ادا کرده باشیم.»

خاکی 61b3f

 رئیس مرکز سمای نجف آباد با تاکید بر جلب نظر و همکاری  دبیران، انجمنهای اولیا و مربیان و شوراهای دانش آموزی در برنامه ریزی های و فعالیت ها، آنان را ارکان مدرسه دانست و گفت:« برخی از تحولات در مدارس حاصل نظرخواهی از دانش آموزان می باشد. تحقیق، پژوهش، کشف استعدادها و جهت دادن به آن در مسیر صحیح را باید از مدارس شروع کرد و شعار مرکز سما در سال تحصیلی جدید، آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با یک حرفه در کنار دروس آموزشی است که پیش زمینه کارآفرینی آنان در آینده خواهد بود.»

IMG 3848 4f7de

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن