از حضور سما نجف آباد در بین برگزیدگان اولین جشنواره کشوری پویش تا کسب مقام اول کشوری جشنواره قرآن توسط کارمند سما
مطلب ویژه

19 مرداد 1395

اولین جشنواره کشوری پویش با حضور سیداحمدزرهانی معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما، قاسم یزدان پناه معاون آموزشی و پژوهشی، علی نیازی معاون فرهنگی و دانشجویی و با هدف تجلیل از برگزیدگان فرهنگی و پژوهشی، در مرکز فرهنگی و رفاهی چالوس برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

در بخش نفرات برتر کانون های دانشجویی، حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده سما نجف آباد و در بخش پژوهش در مدارس،نسیم امینی دانش آموز دبستان دخترانه سما نجف آباد به عنوان دانش آموز برتر انتخاب شدند.

 7705 15826

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کشوری قرآن در سما با حضور علی نیازی معاون دانشجویی و فرهنگی سازمان سما و سیدمهدی میرشمسی مشاور عالی ریاست سازمان در شهر مقدس قم برگزار شد. در این جشنواره از برگزیدگان کشوری در دو بخش کارکنان و دانشجویان تقدیر شد. فاطمه شریفی از کارکنان دبستان دخترانه سما نجف آباد در بخش حفظ و ترجمه خواهران کارکنان، موفق به کسب عنوان اولی این دوره از مسابقات شد.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن