تیم ربات پرنده آرورا واحد نجف آباد باز هم خوش درخشید
مطلب ویژه

19 مرداد 1395

تیم ربات پرنده آرورا که در اولین مسابقات جایزه بزرگ پهپاد ها با گرایش سرعت که به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد شرکت کرده بود، توانست با کسب دو عنوان اول و سوم توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، عباس چترایی سرپرست تیم و رئیس پژوهشکده رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در این باره گفت:« در این دوره از مسابقات که در نوع خود اولین مسابقه در حیطه سرعت در پهپاد ها می باشد بیش از 30 تیم شرکت داشتند که همگی از توانایی های بالایی برخوردار بودند که تیم آرورا از مرکز رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد متشکل از الیاس ناطق، امیر کاظمی و امیرحسین غیور توانست بالا تر از تمام مدعیان عنوان سریع ترین پرنده رقابت ها را به خود اختصاص دهد. همچنین این تیم توانست رتبه سوم مسابقات را نیز به خود اختصاص دهد»

چترایی افزود:« برای طراحی، ساخت، تست و تمرین این پرنده 2 ماه زمان به صورت فشرده صرف شده است.حداکثر سرعت ثبت شده این پرنده 160 کیلوتر در ساعت می باشد که یکی از بهترین هدایت کنندگان کشور، هدایت آنرا به عهده دارد.

گفتنی است تیم ربات پرنده آرورا قبلا توانسته بود در در یازدهمین دوره مسابقات کشوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که سال گذشته برگزار شده بود، مقام دوم رشته عمودپرواز (Quadrotor) را به دست بیاورد.

 

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/571#sigProGalleria25b6db75cb
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن