بازدید نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی و فرهنگی سما
مطلب ویژه

16 خرداد 1395

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف آباد بازدید کرد و از نزدیک با روند آموزش، و برنامه های فرهنگی و پژوهشی این مجموعه آشنا شد

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، ابوترابی با ابراز خرسندی از فضا و امکانات مجموعه سمای نجف آباد، به ایجاد تغییر و تحولات سازنده ، نسبت به بازدید قبلی خود اشاره کرد و گفت : « از رئیس این مرکز که منشاء تحولات بزرگی در این مجموعه شده است، تشکر می کنم . واقعاً سرزندگی و نشاط را در این مجموعه، مشاهده کردم.»

وی افزود: «اگر نتوانیم در مدارس و مراکز آموزش عالی نشاط ایجاد کنیم، دچار  بحرانهای اجتماعی و معضلات و پیامد های ناشی از آن خواهیم شد»

 ابوالفضل ابوترابی خاطر نشان کرد: «باید ساختارهای اجتماعی را تقویت کنیم و اساس این ساختار، افزایش حس مشارکت بین افراد جامعه است. سمای نجف آباد به عنوان یک مرکز آموزشی و فرهنگی می بایست توجه به مسائل اجتماعی و آموزش نحوه مشارکت در تمامی ابعاد به دانشجویان را در اولویت کار خود قرار دهد.»

در ادامه اسداله خاکی، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف آباد ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم نجف آباد در این مرکز، بر لزوم شناخت بیشتر پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و افزود: «با همدلی و همراهی که در دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سمای نجف آباد وجود دارد بسیاری از مشکلات شهرستان از طریق این واحد، قابل حل خواهد بود.»

وی با اشاره به دیدگاه مشارکتی ابوالفضل ابوترابی و تلاش برای تحقق این امر مهم، گفت: «این نوع نگرش قابل تحسین و تقدیر است و تلاش برای مشارکت چند جانبه مردمی می بایست به عنوان یک الگو، بیش از پیش به جامعه معرفی شود تا دیگران نیز از این رفتار تبعیت کنند.»

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/516#sigProGalleriae11132749d
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن