نمایشگاه محصولات فناورانه شرکتهای دانش بنیان در هفته‌ پژوهش و فناوری در مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد برگزار شد
مطلب ویژه

03 دی 1401

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد در این نمایشگاه یک روزه که در محل ساختمان مرکز رشد این واحد دانشگاهی برگزار شد 10 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی و سلامت که با حوزه اقتصاد دانش بنیان و ارتباط با صنعت این واحد دانشگاهی همکاری دارند و نیز 15 شرکت مستقر در مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه نجف آباد شرکت نمودند.

احسان روحانی مدیر مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد گفت:
در این نمایشگاه که به مناسبت هفته‌ پژوهش و فناوری برپا شد، محصولات و دستاوردهای دانشجویان، استادان، پژوهشگران، شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه، به نمایش در آمد.
روحانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تحکیم روابط بین فعالان صنعت و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت آنها دانست.

وی افزود: 15 شرکت مستقر در مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه نجف آباد در این نمایشگاه به ارايه دستاوردها و محصولات دانش بنیان خود پرداختند.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن