دكترامیدی اعلام کرد؛ تشکیل ۶کارگروه تخصصی برای بررسی ۵۰چالش‌ پالایشگاه اصفهان
مطلب ویژه

19 خرداد 1400

رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: بیش از ۵۰چالش در صنعت پالایشگاه اصفهان از سوی متخصصان شناسایی و ۶کارگروه برای بررسی آنها تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، نشست بررسی مسائل اجرایی انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و پالایشگاه نفت اصفهان با حضور مسئولان مراکز تحقیقاتی محیط‌زیست انسانی و توسعه پایدار، مواد پیشرفته، فناوری‌های نوین ساخت و تولید، هوا و فضا و تبدیل انرژی، پردازش دیجیتال، بینایی ماشین، ریزشبکه‌های هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، متخصصان و سرپرستان بخش‌های مختلف پالایشگاه اصفهان برگزار شد.

دكترمهدی امیدی رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این‌باره اظهار کرد: بیشتر رشته‌های موجود در واحد نجف‌آباد با صنایع نزدیکی دارند و انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و پالایشگاه نفت اصفهان در راستای ارتباط صنعت با دانشگاه است.

رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: بیش از ۵۰چالش صنعت پالایشگاه اصفهان از سوی متخصصان و سرپرستان بخش‌های مختلف پالایشگاه در این نشست بیان شد و واحد نجف‌آباد با تشکیل ۶کارگروه تخصصی از بین دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی مستقر در دانشگاه آمادگی خود برای ارائه پروپوزال را اعلام کرد تا با بررسی طرح‌ها و راهکارهای ارائه شده در نشست‌های بعدی قرارداد همکاری امضا شود.

2 79e81

دكترامیدی متذکر شد: این کارگروه‌های تخصصی در بخش‌های مهندسی محیط زیست، مهندسی مواد(خوردگی در زمینه‌های پوشش، بازیابی کاتالیست‌ها، بازدارنده‌ها، سنتز آنها و انتخاب مواد غیرفلزی)، مهندسی شیمی و پالایش، مکانیک ساخت و تولید، برق(ابزار دقیق و الکترونیک) و برنامه‌ریزی و مهندسی صنایع تشکیل شد.

وی توضیح داد: نخستین کارگروه تخصصی مهندسی محیط‌زیست برای تحقیق درباره بی‌خطرسازی لجن‌های نفتی پالایشگاه اصفهان با حضور فرهام امین شرعی و حسین عباس‌تبار برگزار می‌شود و پروپوزال نهایی تا پایان خرداد ۱۴۰۰به پالایشگاه اصفهان تحویل داده می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: در این دیدار کارشناسان پالایشگاه اصفهان از ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه (مراکز تحقیقاتی مرتبط، کارگاه‌ها وآزمایشگاه‌های مهندسی مواد، شیمی و مکانیک) بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردها و زیرساخت‌های موجود در واحد نجف‌آباد آشنا شدند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1938#sigProGalleria86fdce4ecb
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن