رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد: دانشگاه‌ها گره‌گشای مشكلات صنعت و جامعه هستند
مطلب ویژه

24 دی 1399

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، دانشگاه‌ها را گره‌گشای مشكلات صنعت و جامعه دانست و گفت: خروجی یک دانشگاه اسلامی، باید انسانی تأثیرگذار در جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی واحدنجف‌آباد، نشست علمی حوزه و دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، امام جمعه و جمعی از روحانیون حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این نشست اظهار کرد: دانشگاه محل تربیت قوه عاقله کشور است؛ بنابراین باید ارتباط خود را با حوزه برقرار کنیم تا بتوانیم به کمک استادان و دانشجویان، دانشگاهی اسلامی داشته باشیم و به اهداف اسلامی برسیم.

امیررضا نقش، دانشگاه‌ها را گره‌گشای مشكلات صنعت و جامعه دانست و افزود: انتظار می‌رود خروجی یک دانشگاه اسلامی، انسانی تأثیرگذار در جامعه باشد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و وجود ۱۰ دانشكده مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: این دانشگاه با داشتن دو دانشكده حقوق و الهیات و معارف اسلامی و علوم انسانی، ظرفیت بسیار مناسبی برای تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان عالم‌پرور نجف‌آباد دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به فعالیت گروه معارف اسلامی به‌صورت مستقل با حضور بیش از ۸۰ مدرس در این دانشگاه اشاره و بیان کرد: در گروه معارف این دانشگاه برای هر ترم ۸۰ گروه درسی معارف برای هریک از دروس ارائه می‌شود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن