دیدار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید حججی

21 شهریور 1399

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید حججی که به همراه امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد، حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و علی رجبی مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران صورت گرفت، شهادت مظلومانه شهید حججی را سبب مسئولیت بیشتر مدیران دانست و گفت: خداوند با به تصویر کشیدن اسارت نحوه شهادت این شهید بزرگوار، نشان داد که شهدای مدافع حرم ما چه مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیده اند.
وی با اشاره به کیفیت، نحوه اسارت و شهادت شهید حججی در تصاویر منتشر شده بیان کرد: زمانی که شهید حججی را به اسارت گرفته بودند در تصاویر طوری بود که انگار این شهید والا مقام داعش را به اسارت گرفته و به وضوح جلوه الهی در چهره و نگاه ایشان نمایان بود.
جهان بین گفت: شهید محسن حججی یکی از شهدای گلگون کفن است که خداوند به واسطه او، خواست حجت خود را بر ما تمام کند.
وی سربلندی و عزت شهید حججی را به واسطه احترامی که به پدر و مادر داشته و اخلاص او دانست و افزود: دانشگاه محل تربیت انسان و علم آموزی است و امیدوارم این مجموعه بزرگ زمینه ساز رشد و تعالی انسان هایی همچون حججی باشد.


شهادت و جانبازی حاوی پیامی برای جوانان است.


پدر شهید محسن حججی با بیان خاطراتی از خصوصیات اخلاقی، اعتقادات و احترام شهید محسن حججی به پدر ومادر که از سفارش‌ها دین هم بوده و با ابراز خرسندی از اینکه شهدا فرزندان انقلاب هستند، گفت: لطف خدا شامل حال ما شده که فرزندانمان فرزندان انقلاب هستند و برای دفاع از اسلام و حرم ائمه معصومین(س) به این افتخار بزرگ نائل شده‌اند.
محمدرضا حججی اسارت، شهادت و جانبازی را حاوی پیام و درس‌هایی برای جوانان دانست و ادامه داد: فرهنگ اسلام آن‌قدر غنی است که هیچ فرهنگ بیگانه‌ای نمی‌تواند در آن نفوذ کند و باطنش را تحت تأثیر قرار دهد.


خون شهدا مانند دژی محکم کشور را از هر تهدیدی محافظت می‌کند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  عنوان کرد: خون پاک شهدا پشتوانه‌ای عظیم، محکم و استوار در صیانت از کشور و انقلاب و ارزش‌های الهی آن است که مانند دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می‌کند و در این بین شهادت محسن حججی تأثیرات معنوی و فرهنگی بزرگی را در جامعه و به‌ویژه قشر جوان و دانشجویان گذاشت.

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1767#sigProGalleria3a3704e5e0
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن