با حضور جمعی از مسئولان؛ معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد معرفی شد
مطلب ویژه

26 تیر 1399

سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

 

به‌گزارش روابط عمومی واحد نجف‌آباد، دکترامیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مراسم معرفی سرپرست جديد معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه تامین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در حوزه پژوهشی را لازمه شکل‌گیری فعالیت‌‌های غنی و کارآمد در اين زمینه دانست.

وی اظهار کرد: توسعه همه ظرفیت‌های موجود در اين حوزه به ارتقای پژوهش و تولید علم و فناوری کمک کرده و دانشگاه را در دستیابی به اهداف کلان پژوهشی و فناورانه یاری می‌کند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آموزش و پژوهش را دو ركن اساسی و مهم در دانشگاه دانست و گفت: ثمره اصلی فعاليت‌های آموزشی دانشگاه بايد تحقيق، پژوهش و مطالعات کاربردی در حوزه‌های مختلف باشد.

637305266138382471 md 12882

دکترنقش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با برخورداری از توانمندی‌های کم‌نظیر و زيرساخت‌های مناسب می‌تواند هماهنگ با سیاست‌های کلان دانشگاه در راستای پژوهش‌های کاربردی و فناوری‌های ارزش‌آفرین جایگاه خود را در کشور و جهان ارتقا و تاثیرگذاری خود را در جامعه به‌عنوان دانشگاه حل مسئله بیش از پیش افزایش دهد.

این استاد دانشگاه ارتقای انگیزه در استادان و دانشجویان، حرکت بر اساس برنامه، حمایت از ایده‌های نوآورانه و نظارت راهبردی بر حسن اجرای برنامه‌‌های پژوهشی در دانشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی و سایر حوزه‌های زیرمجموعه معاونت، پشتیبانی از فعالیت‌های پژوهشی، دانشجویان و پژوهشگران و توانمندسازی آنان را از اهم وظايف اين حوزه دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: وجود ۱۲ مرکز تحقیقاتی و پژوهشکده در کنار دو مرکز رشد فناوری و بیش از ۱۲۰ کارگاه و آزمایشگاه تحقیقاتی در این واحد دانشگاهی با ماموریت‌های متنوع مزیتی بزرگ محسوب شده که باید با تدوین راهبرد‌ها و راهکارهای مناسب حداکثر استفاده را از این مزیت‌های رقابتی برد و تحولی عمیق در مدل اقتصادی دانشگاه ایجاد کرد.

3 271e1

عضوهيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه به دستاوردهای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف‌آباد در زمینه پژوهش و اخذ رتبه‌های برتر پژوهشی در سطح جهان و ایران توجه کرد و افزود: کسب مقام برترین واحد دانشگاهی کشور با ۹ رتبه پژوهشی در جشنواره سراسری فرهیختگان سال ۱۳۹۸ و برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد و کارگاه آموزشی، مهارتی و کارآفرینانه از جمله رویدادهای صدرا، موداک و موکا در طول یکسال گذشته، جهش در تولیدات علمی و جذب طرح‌های پژوهشی و صنعتی برون‌دانشگاهی از جمله افتخارات پژوهشی واحد نجف‌آباد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تاکید بر ادامه مسیر رشد و پيشرفت در حوزه پژوهشی دانشگاه و رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو از خدمات و تلاش‌های دکترحميد منتظرالقائم معاون سابق پژوهش و فناوری تجليل و دکترمهدی رفيعی را به‌عنوان سرپرست جدید اين حوزه معرفی کرد.

4 4532b

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن