امام جمعه نجف‌آباد تأکید کرد؛ لزوم استفاده بهینه آموزش و پرورش از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سما
مطلب ویژه

24 تیر 1399

امام جمعه نجف‌آباد بر استفاده بهینه آموزش و پرورش از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در هفدهمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بر جایگاه فکر و اندیشه تأکید و بیان کرد: انسان‌ها در راستای پیشبرد کارها در اجتماع به یکدیگر وابسته هستند و این مهم در جامعه اسلامی نمود بیشتری پیدا می‌کند؛ چراکه والاتر از مسائل مادی در این نوع جوامع، جایگاه اندیشه و فکر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف‌آباد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره بهادادن به جوانان و حل مشکلات کشور به دست جوانان خاطرنشان کرد: باید با میدان‌دادن به جوانان در عرصه‌های مختلف زمینه رشد آنان را فراهم کنیم.

وی تربیت انسان‌های والا با کمک نسل جوان را از جمله اهداف یک مجموعه آموزشی و فرهنگی برشمرد و بر استفاده بهینه آموزش و پرورش از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما تأکید کرد.

حجت الاسلام حسناتی افزود: مجموعه سما ظرفیت ارزشمندی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و مجموعه سمای نجف‌آباد نیز آثار و برکات فراوانی برای شهرستان به همراه داشته است؛ چراکه مدیران، کارکنان و معلمان این مجموعه دلسوزانه در عرصه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

تحول‌خواهی باید بر پایه تعالیم دینی و روحیه انقلابی باشد

IMG 8518 dcaea

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان هم با تشریح بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود تحول‌خواهی، تحول‌انگیزی و تحول‌آفرینی را از برجسته‌ترین ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی برشمردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری اضافه کرد: تحول‌خواهی باید بر پایه تعالیم دینی و روحیه انقلابی باشد و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی است که ما برای تحول به آن نیاز داریم.

وی ایجاد تمدن نوین اسلامی، اصل ما می‌توانیم و اعتماد به جوانان را از جمله کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن