در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد صورت گرفت؛ راه اندازي بوفه مركزي دانشگاه در جهت ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی
مطلب ویژه

08 مهر 1398

بوفه مركزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با ظرفیت ۱۲۰ نفر در بخش خواهران و برادران هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بوفه مركزی این دانشگاه در ساختمانی جدید و با امكانات منحصربه‌فرد، معماری زیبا و تنوع ویژه غذایی صبح امروز با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.

photo 2019 09 30 13 00 59 099d9

دکترامیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حاشیه راه‌اندازی بوفه مركزی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با بهره‌گیری از امکانات دانشگاه از ابتدای اردیبهشت‌ سال جاری آغاز شد و با تلاش همکاران عمرانی در مدت کمتر از پنج ماه اکنون شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی افزود: این بوفه دانشجویی دارای دو سالن مجهز به امکانات استاندارد و پیشرفته و آشپزخانه‌ای مکانیزه با زیربنای ۲۴۰ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران، قابلیت سرویس‌دهی به هزار نفر در طول روز را دارد.

photo 2019 09 30 12 48 20 e8451

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تأکید بر افزایش و بهبود کیفیت در بخش تغذیه دانشجویی، این مهم را از برنامه‌های دارای اولویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برشمرد و افزود: در این زمینه اقداماتی از قبیل استانداردسازی سالن‌های پخت غذا در سلف‌سرویس مرکزی دانشگاه و هم‌زمان، ارتقای کیفیت غذای سلف دانشجویی و رستوران آزاد انجام‌ شده است.

دکترنقش افزود: این طرح در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی مطلوب به دانشجویان اجراشده است و دانشجویان می‌توانند از خدمات این بوفه واقع در محوطه مرکزی دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، این بوفه از مهر سال جاری و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با استقرار پیمانکار فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با عرضه برنامه غذایی متنوع و مناسب آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1310#sigProGalleriad5bd123040
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن