دکترنقش تشریح کرد؛جزئیاتی از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برای افزایش رفاه دانشجویان
مطلب ویژه

03 مهر 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: تلاش همه‌جانبه این واحد دانشگاهی برای ارتقای کیفیت خدمات و توسعه امكانات رفاهی به‌منظور افزایش رضایت‌مندی دانشجویان است.

 

دکترامیررضا نقش در گفتگو با پایگاه خبری واحد نجف‌آباد در تشریح اقدامات خدماتی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌منظور افزایش رضایت‌مندی دانشجویان اظهار کرد: تمام فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه امكانات رفاهی انجام شده به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی دانشجویان است.

وی احداث استخرهای ذخیره آب‌های سطحی و كشاورزی، تعمیر، تجهیز و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی، ساخت گیت‌های ورودی دانشجویی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس داخلی، تعمیر و بهسازی ساختمان برخی از دانشکده‌ها و استانداردسازی سالن‌های پخت غذا در سلف‌سرویس مرکزی دانشگاه را ازجمله اقدامات انجام‌شده در یك سال گذشته برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عملیات احداث نمازخانه و سالن اجتماعات در محل خوابگاه خواهران، نصب آسانسور در دانشكده فنی و مهندسی و ترمیم آسفالت معابر دانشگاه را از فعالیت‌های در دست اقدام برشمرد.

دکترنقش افزود: به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه و بنا به تقاضای مکرر دانشجویان، مجموعه سالن‌های مطالعه خواهران و برادران هرکدام با گنجایش ۲۰۰ نفر در مركز دانشگاه مكان‌یابی و پس از نوسازی و تجهیز این سالن‌ها، برای بهره‌برداری در اختیار دانشجویان قرارگرفته است.

عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: تغییر و بهسازی ساختمان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به‌منظور دسترسی آسان دانشجویان و تسهیل در فرایند صدور گواهی‌های آموزشی و پژوهشی دبیرخانه شماره دو در سالن اندیشه این دانشگاه راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

این مقام مسئول افزود: به‌منظور تمرکززدایی و دسترسی بهتر دانشجویان برخی از قسمت‌های معاونت پژوهشی شامل کارشناسان امور پایان‌نامه به دانشکده‌ها منتقل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطر نشان کرد: بازنگری و بهینه‌سازی فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی اتوماسیون فعالیت‌ها با ارتقای فناوری اطلاعات به‌ویژه در بعد نرم‌افزاری در دستور کار است که خروجی‌های آن برای دانشجویان و کارکنان ملموس شده است.

دکترنقش ادامه داد: احداث میدان ورودی دانشگاه و ساماندهی ورودی غربی، نوسازی و بهسازی ساختمان قدیم دانشکده‌های پزشکی و پرستاری هم‌زمان با طراحی و اجرای سیستم سرمایشی و گرمایشی این ساختمان و تعریف کاربری‌های اداری و آموزشی و دانشجویی با عنوان ساختمان اندیشه را از دیگر فعالیت‌های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت غذای سلف دانشجویی و رستوران آزاد، طرح ساماندهی و نظارت بر کیفیت سرویس‌های ایاب و ذهاب داخلی و بین‌شهری، راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل دانشجویی و سرویس‌های ایاب و ذهاب، سامان‌دهی و نظم‌بخشی پارکینگ‌های دانشجویی از دیگر موارد انجام‌شده یا در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید بوفه مركزی دانشگاه در ساختمانی جدید و با امكانات منحصربه‌فرد و معماری زیبا و تنوع ویژه غذایی افتتاح می‌شود كه امید است در ارتقای خدمت‌رسانی به دانشجویان مؤثر واقع شود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن