با حضور مسئولان؛ زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس سمای نجف‌آباد نواخته شد
مطلب ویژه

03 مهر 1398

آیین بازگشایی مدارس سمای نجف‌‌آباد با حضور هیئت‌رئیسه، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، مدیران مدارس، آموزگاران و جمعی از اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

 به گزارش پايگاه خبري واحد نجف‌آباد، دكترعلي اكبر حسین‌ رضا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال جدید تحصیلی گفت: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های جامعه و آینده‌سازان این کشور هستید.

2 7bc71

وی خطاب به دانش‌آموزان تأکید كرد: شما باید علاوه بر تلاش و پیگیری مستمر امور آموزشی در زمینه تربیتی و معنوی نیز كوشا بوده تا برای خانواده‌های خود و كشور افتخارآفرین باشید.

1 b1edb

در ادامه دكتر اسدالله خاکی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تبريك آغاز سال تحصیلی جدید گفت: شما دانش‌آموزان در مدارسی تحصیل می‌کنید که متعلق به دانشگاه است و باهمت مسئولان برای تعلیم و تربیت نسل جوان فراهم‌شده و انتظار می‌رود در همه زمینه‌ها در سطح کشور نمونه و الگو بوده و با تلاش و کوشش مضاعف پاسخگوی مطالبات دانشگاه باشيد.

رئیس سمای نجف‌آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما امروز جایگزین و جانشین افرادی هستید که در سال‌های دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی حماسه آفريدند و شما نيز باید در عرصه تعلیم و تربیت همانند آنها عمل كنيد و در اين راستا وظیفه سنگینی بر عهده‌ دارید.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1300#sigProGalleria6a40715df7
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن