با حضور مسئولان؛مجموعه سالن‌های مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد افتتاح شد
مطلب ویژه

13 خرداد 1398

مجموعه سالن‌های مطالعه خواهران و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش پايگاه خبري واحدنجف‌آباد در آستانه فرارسيدن عيد سعيد فطر و با هدف ارتقای كيفيت خدمات دانشجويی و افزايش رضایتمندی دانشجويان صبح امروز با حضور مديران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، مجموعه سالن‌های مطالعه خواهران و برادران در ساختمان انديشه (دانشكده پزشكی قديم) به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در آیين افتتاح اين سالن‌ها گفت: به‌منظور ارتقای سطح رضايتمندی دانشجويان و توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه و بنا به تقاضای تعدادی از دانشجويان، مجموعه سالن‌های مطالعه خواهران و برادران در مركز دانشگاه مكان‌يابی و سپس اقدام به نوسازی و تجهيز اين سالن‌ها در ساختمان انديشه شد و امروز شاهد بهره‌برداری از اين سالن‌ها هستیم.

دكتراميررضا نقش گفت: در رویکرد جدید مدیریتی این واحد دانشگاهی، توسعه خدمات رفاهی برای دانشجويان با استفاده از ظرفيت‌های موجود و به‌منظور ارتقای رضايتمندی دانشجويان همواره اولويت مهم و راهبردی بوده و راه‌اندازی اين سالن‌ها در راستای اين راهبرد است.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1218#sigProGalleriafcecf7342e
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن