رئیس دانشگاه آزاد اسلامي نجف‌آباد:دانش‌آموزان باید آینده تحصیلی را در ذهن خود ترسیم کنند
مطلب ویژه

13 خرداد 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانش‌آموزان باید آینده تحصیلی خود را در ذهنشان ترسیم کنند تا بتوانند بر مبنای آن گام بردارند

 به گزارش پايگاه خبري واحد نجف‌آباد، دكترامیررضا نقش در حاشیه بازدید دانش‌آموزان مدارس اصفهان و نجف‌آباد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: بازدیدهای دانش‌آموزی در راستای آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه، معرفی قطب‌های علمی برای جذب دانش‌آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشجویان موفق، آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک تحصیل و زندگی و بر اساس تفاهم‌نامه این دانشگاه با اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تنها واحد جامع مستقل استان اصفهان با داشتن رشته‌های مورد نیاز دانش‌آموزان و دارا بودن امکانات ورزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب، مورد توجه بسیاری از مدارس و دانش‌آموزان استان و شهرستان است، در همین راستا ترتیبی اتخاذ شده تا این بازدیدها که چند سال بود به‌صورت منظم و با هماهنگی‌های لازم در حال برگزاری است، همچنان با برنامه‌های متنوع‌تر و باکیفیت بیشتر ادامه یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانش‌آموزان باید آینده تحصیلی خود را در ذهنشان ترسیم کنند تا بتوانند بر مبنای آن گام بردارند و به بالاترین مدارج تحصیلی دست پیدا کنند و این امر فقط با حضور و ارتباط آنها با دانشگاه میسر است.

دكترنقش تصریح کرد: وسعت دید و درک دانش‌آموز به رشته تحصیلی و علاقه‌مندی‌های خود می‌تواند در میزان موفقیت او در دوران تحصیل در دانشگاه تأثیر فزاینده‌ای داشته باشد و این وظیفه ما و مسئولان آموزشی مدارس است که دانش‌آموزان را به این سمت‌وسو سوق دهیم تا با شناخت کامل، افق‌های علمی خود را ترسیم کرده و در کیفیت آینده شغلی خود نقش بسزایی را ایفا کنند.

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد: بازدید از مجموعه بزرگ ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد شامل سالن‌های فوتسال، والیبال، کشتی، زورخانه، بدنسازی، فوتبال و استخر، کارگاه‌های قالبسازی، CNC، مکانیک خودرو، برق، ریخته‌گری، مدل‌سازی، طراحی لباس و پارچه، اتاق تشریح دانشکده پزشکی، مرکز تحقیقات مکانیک و مواد و کتابخانه مرکزی این دانشگاه از برنامه‌های بازدید دانش‌آموزان از این واحد دانشگاهی است که با ارائه توضیحات کامل به‌صورت تئوری و عملی، دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی به‌صورت جداگانه آشنا شدند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1217#sigProGalleriace36e88dca
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن