برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران آموزش و پرورش با مدیران واحد نجف آباد
مطلب ویژه

11 خرداد 1398

در راستای آشنایی با ظرفیت ها و رشته های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نشست هم اندیشی مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان با معاونین، مدیران و اعضای هیئت علمی این واحد برگزار شد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، دكترحسين سليماني معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد ضمن تشریح رشته های تحصیلی بر آمادگی این واحد در برگزاری اردوهای علمی دانش آموزی تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر بین این دانشگاه وآموزش وپرورش شهرستان در راستای آشنائی دانش آموزان با فضاهای آموزشی، پژوهشی،فرهنگی و معرفی قطب‌های علمی این واحد در جهت جذب دانش‌آموزان برترو انتخاب آگاهانه مسیر صحیح تحصیلی آنان گام های ارزشمندی برداریم.

درادامه محمد نورمحمدی رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش نجف آباد ضمن تشریح مبحث هدایت تحصیلی بر لزوم آشنایی دانش آموزان با رشته های تحصیلی دانشگاهی تاکید و این آشنایی را زمینه انتخاب آگاهانه مطابق با نیاز جامعه و علایق دانش آموزان دانست و افزود: با توجه به جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بدون تردید نقش مهمی را در این زمینه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بیش از پیش مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش نجف آباد و دانشگاه آزاد اسلامی شاهد برداشته شدن گام‌های موثری در رشد و تعالی آینده سازان این مرز و بوم باشیم.

درپایان این نشست مشاوران آموزش وپرورش از امکانات وتجهیزات آموزشی وپژوهشی بازدید کردند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1213#sigProGalleria2338da26f7
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن