دكترنیکیار خبر داد: موفقیت دانشگاه آزاد نجف‌آباد در المپیاد علمی علوم پزشکی کشور
مطلب ویژه

08 خرداد 1398

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از راهیابی دانشجویان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی به مرحله دوم کشوری المپیاد علمی علوم پزشکی کشور خبر داد.

 

دكترحمیدرضا نیکیار در گفتگو با پايگاه خبري واحدنجف‌آباد اظهار کرد: المپیاد علمی دانشجویان رشته علوم پزشکی کشور هرساله با گروه‌بندی ۱۰منطقه آمایشی در دو مرحله انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در ۶حیطه، استدلال بالینی، مدیریت نظام سلامت، علوم پایه، آموزش پزشکی کارآفرینی و مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی و سلامت برگزار شد که ۱۸نفر از دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز در آن حضور داشتند.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تبریک موفقیت دانشجویان پزشکی واحد نجف‌آباد گفت: در مرحله انفرادی این دوره از المپیاد علمی دانشجویان پزشکی آتوسا خسروی در حیطه مدیریت نظام سلامت، علی اثنی‌عشری در حیطه استدلال بالینی و محمد نظری‌نژاد در حیطه کارآفرینی موفق به راهیابی به مرحله دوم کشوری شدند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1212#sigProGalleria393885b00f
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن