در دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد؛ «ساوند» بر ناوگان حمل و نقل دانشجویی نظارت می‌کند
مطلب ویژه

25 ارديبهشت 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از راه‌اندازی اپلیکیشنی برای نظارت بر ناوگان حمل و نقل دانشجویی خبر داد

 به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، دكترامیررضا نقش صبح امروز در مراسم راه‌اندازی اپلیکیشن اندرویدی ارزیابی و نظارت دانشجویی (ساوند) اظهار کرد: این سامانه در راستای بهبود عملکرد ناوگان حمل و نقل دانشجویی و نظارت بیشتر بر عملکرد رانندگان اتوبوس‌ها در طول مسیر ازطريق گزارش دهي آنلاين تخلفات به وسيله دانشجويان، توسط يكي ازواحدهاي فناور مستقر در مرکز رشددانشگاه و نظارت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد طراحی و راه‌اندازی شد.

1 647da

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز درباره روش کار و ورود به نرم افزار ساوند گفت: برای ورود به نرم‌افزار و احراز هویت لازم است کد دانشجویی و ۶ رقم آخر کد ملی خود را وارد کنند که این عمل فقط برای نخستین ورود انجام می‌شود.

محمدرضا حبیب‌اللهی مطرح کرد: دانشجویان پس از ورود به سامانه با وارد کردن کد اتوبوس مورد نظر خود به صفحه گزارش وارد می‌شوند که حاوی اطلاعاتی همچون شماره پلاک اتوبوس، نام و نام خانوادگی راننده و مسیر اتوبوس است و دانشجویان می‌توانند گزارش‌های از پیش تعیین شده را علامت‌گذاری و ارسال کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد این اپلیکیشن به‌صورت آنلاین و برای استفاده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد است که با پیش‌بینی‌ها و در نظر گرفتن برخی احتمالات هر کاربر در طول روز می‌تواند فقط دو بار از طریق این اپلیکیشن تخلف رانندگان را ثبت و ارسال کند.

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، اپلیکیشن اندرویدی ارزیابی و نظارت دانشجویی(ساوند) برای نظارت بر سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و با هماهنگی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد طراحی و راه‌اندازی شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن