دكترمنتظر‌القائم مطرح کرد: نگرش جدید دانشگاه آزاد درباره استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی
مطلب ویژه

17 ارديبهشت 1398

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: نگرش جدید این واحد دانشگاهی برای استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در راستای رفع نیاز جامعه است.

 به گزارش پايگاه خبري واحد نجف‌آباد، دكترحمید منتظر‌القائم  در جلسه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و نمایندگان شرکت ایپکو اظهار کرد: توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از نظر زیرساختی و اعضای هیئت‌علمی آماده همکاری و ارتباط هرچه بیشتر با صنایع و شرکت‌های تولیدی است.

وی با بیان نگرش جدید مسئولان دانشگاه آزاد درباره استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و اعضای هیئت علمی برای رفع نیاز جامعه و کشور و طرح پایش که در راستای هدفمندکردن پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌عنوان مجری طرح پایش شرکت ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شده و در این راستا جلسات متعددی با حضور مدیران شرکت ذوب‌آهن و این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

مسعود علیزاده مدیر پژوهش و فناوری شرکت ایپکو نیز درباره تجهیزات جامع و کامل آموزشی در آزمایشگاه مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بیان کرد: تحقق اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌های راهبردی کشور، رسالت اجتماعی شرکت تحقیق طراحی، تولید موتور ایران‌خودرو، تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب این دانشگاه موجب افزایش همکاری مشترک در راستای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ایپکو خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري، استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی، تعریف و هدایت پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، تعریف و اجرای پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی و برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنایع در راستای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه‌های منعقدشده ازجمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسه بود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن