هفته جاری صورت می‌گیرد؛ شمارش معکوس برگزاری جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی
مطلب ویژه

12 اسفند 1397

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی ۱۴ اسفند آغاز به‌کار می‌کند

 

امیررضا نقش در گفتگو با پايگاه خبري واحد نجف آباد درباره جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف تجاری‌سازی ايده‌ها و اختراعات با حضور جمعی از نخبگان و انديشمندان دانشگاه و صنعت از سه‌شنبه ۱۴‌ اسفند تا پنج‌شنبه ۱۶ اسفند جاری در مجموعه فرهنگی شهید حججی این دانشگاه برگزار می‌شود.

نقش گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره با پیام دکتر محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۸:۳۰ صبح سه‌شنبه ۱۴ اسفند با حضور و سخنرانی مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر شخصیت‌های علمی و پژوهشی برگزار خواهد شد.

وی درباره کارگاه‌ها و رویدادهای جنبی جشنواره افزود: در حاشیه این جشنواره ۶ کارگاه آموزشی با عنوان‌های آشنایی با حقوق مالکیت فکری و قوانین ثبت اختراع، جستجو و تحلیل پتنت، شکار فرصت‌های تجاری‌سازی و بازاریابی پتنت و فناوری، ایده‌پردازی و تکنیک‌های خلاقیت، آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و قوانین آن، روش‌های اعتبارسنجی ایده‌ها و ارزشگذاری اختراعات برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: رویداد فرصت پرواز، رویداد مات و رویداد تجربه در مسیر از دیگر بخش‌های جنبی این جشنواره است که شرکت در این کارگاه‌ها و رویدادها علاوه بر افراد پذیرفته شده در جشنواره برای سایر افراد نیز امکان‌پذیر است.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن