معاون فرهنگی و تربیتی سما:طرح لباس ایرانی و اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام ولایی است
مطلب ویژه

11 اسفند 1397

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما گفت: جشنواره طراحی لباس ایرانی و اسلامی را نیازی بر اساس نظام ولایی و برای پیشبرد اهداف این نظام دانست

.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، نخستین جشنواره طراحی لباس ایرانی و اسلامی که از پنجم اسفند در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آغاز شده بود، با حضور معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه یافت.

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما داشتن اخلاص در همه شئون زندگی همچون شهدایی مانند شهید حججی را که از افتخارات شهر نجف‌آباد است، مهم دانست و به تبیین تولی و تبری پرداخت.

حجت‌الاسلام وحید معتمدی تولی و تبری را در صورت عمل به ولایت‌مداری جزء اصول دین و حتی اصل اصیل دین و در تمام شئون دین جاری دانست که یا در جبهه حق یا در راه شیطان خواهیم بود و راه سومی نخواهد بود.

وی جشنواره طراحی لباس ایرانی و اسلامی را نیازی بر اساس نظام ولایی دانست و پیشرفت کشور را بر مبنای سند پیشرفت کشورهای دیگر کاری اشتباه برشمرد. وی تدوین سند تحول آموزش و پرورش را بر مبنای ولایت دانست.

معاون فرهنگی و تربیتی سازمان سما باب تشبیه به کفار را از مباحث مهم دینی بیان کرد که همه امور مسلمین را تحت حکومت الله باید دانست.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اثر لباس در نظام ولایی که بخش مهمی از فرهنگ جامعه است و نقش آن در انتقال فرهنگی، از شرکت‌کنندگان در این جشنواره خواست به جستجو در این زمینه بپردازند.

وی در پایان بیانیه گام دوم انقلاب را در جهت پیشرفت نظام ولایی مهم دانست و جوانان را پیشران اصلی آن برشمرد.

 

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن