دکترمنظری‌توکلی:بیانیه گام دوم انقلاب باید در مدارس به عنوان منشور عملی رایج شود
مطلب ویژه

11 اسفند 1397

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس و آموزشکده‌های سما به عنوان یک منشور عملی رایج شود

.

 

به گزارش خبرپایگاه خبری واحدنجف‌آباد، دکترعلیرضا منظری‌توکلی با حضور در جمع بسیجیان سمای نجف‌آباد گفت: امام خمینی(ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و عطر یقین و حدیث عشق می‌دهد و این فرموده حضرت امام در این جلسه کاملاً متبلور است.

وی ادامه داد: روزهای آغازین جنگ، نبرد با سلاح بود و امروز جنگ با قلم و اندیشه است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «ما اميدواريم بشر به رشدی برسد که مسلسل‌ها را تبديل به قلم بکند»، گفت: امروز شاهد تحقق این آرزوی امام(ره) هستیم که فرزندان حضرت امام و مقام معظم رهبری قلم به دست و با فکر و اندیشه، منویات مقام معظم رهبری را پیاده می‌کنند.

دکترمنظری‌توکلی با قرائت فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون علم و پژوهش و شناخت گذشته خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: در همه جای این بیانیه روی سخن رهبر معظم انقلاب با شماست و شما دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی برای تبلیغ، ترویج، تشریح و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری باید اندیشه‌ها را به‌کار بگیرید و امیدواریم بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس و آموزشکده‌های سما به عنوان یک منشور عمل رایج شود و همه آحاد جامعه از آن اطلاع پیدا کنند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای تلاش دارد با وارونه جلوه‌دادن حقایق تاریخ انقلاب اسلامی، جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی خاطرنشان کرد: خادم‌الحسین بودن و بسیجی بودن از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی شخصی من است.

دکترمنظری‌توکلی پس از شنیدن گزارش فعالیت‌های دانش‌آموزان بسیجی سمای نجف‌آباد، با قدردانی از اقدامات صورت‌گرفته خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «خوب درس بخوانید، خوب تهذیب اخلاق کنید و خوب ورزش کنید»، شما دانش‌آموزان بسیجی نیز با وظیفه سنگینی که بر دوش دارید، می‌بایست به‌خوبی به این توصیه‌ها عمل کنید.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن