کسب رتبه نخست مسابقات پرس سینه با رکورد ۱۹۰ کیلوگرم؛توسط استاد دانشگاه آزاد نجف‌آباد
مطلب ویژه

25 آبان 1397

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نجف‌آباد در مسابقات پرس سینه پیشکسوتان در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با رکورد ۱۹۰ کیلوگرم رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص بدهد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه، محمدحسین آرمان، عضو هیأت علمی و مدير گروه مديريت صنعتی واحد نجف‌آباد در مسابقات پرس سینه توانست در رده سنی پیشکسوتان (مستر یک) در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با رکورد وزنه ۱۹۰ کیلوگرم رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص بدهد و موفق به کسب دو عنوان برتر مسابقات پرس سینه (بدون لوازم) استانی و رتبه اول كشوری شد.

مسابقات پرس سینه (بدون تجهیزات) توسط هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان اصفهان با همکاری کمیته پاورلیفتینگ استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان در وزن‌های ۵۲ الی ۱۴۰ کیلوگرم برگزار شد.

در پایان این مسابقات با توجه به رده سنی شرکت‌کنندگان و ركورد وزنه‌ها، محاسباتی انجام شد و عضو هیأت علمی واحد نجف‌آباد به‌عنوان قهرمان قهرمانان در رده سنی پیشکسوتان (مستر یک) معرفی شد.

آرمان با شركت در مسابقات کشوری که در اراک برگزار شد در رده سنی مستر یک و وزن ۱۱۰ كيلوگرم موفق به كسب رتبه اول با ركورد ۱۸۷,۵ شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن