پيش بيني ثبت نام بيش از 6هزار نفردربيست و چهارمين دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاداسلامي نجف آباد
مطلب ویژه

20 آبان 1397

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از ثبت نام مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۶هزار دانشگاهی ثبت نام کنند.

 

به گزارش پايگاه خبري دانشگاه ، دكترحسين سليمانی ، از آغاز ثبت نام در بيست و چهارمين دوره مسابقات كتبی قرآن و عترت دانشجويان و استادان اين واحد دانشگاهی در رشته‌های تفسیر قرآن کریم(سوره حمد)، زندگانی معصومين(ع) ۱۴معصوم ، حفظ و ترجمه ادعيه و زيارات(زيارت عاشورا و جامعه كبيره)، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام خواهران، احکام برادران، زندگانی پیامبر اسلام(ص)، ترجمه فارسی قرآن کریم و شرح نهج‌البلاغه همزمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر كشور خبر داد.

وی گفت: كانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در ۱۰سال گذشته بدون استثنا هرساله افتخار احراز رتبه نخست كشور در تعداد شركت‌كنندگان دانشجو، استاد و كارمند در اين مسابقات را از آن خود کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجويی واحد نجف‌آباد ادامه داد: امسال نيز با آغاز زمان ثبت نام با ايجاد ايستگاه‌های متعدد ثابت و سيار ثبت نام در مسيرهای پرتردد دانشجويان فضای دانشگاه را با تبليغات محيطی و نصب بنر و تراكت و در نظرگرفتن جوايز مادی و معنوی بسيار ارزشمند و توزيع منابع و كتب مسابقات به‌صورت رايگان با تأييد و تصويب شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باعث ايجاد نشاط و شادابی بين دانشگاهيان شده است.

سلیمانی گفت: تاكنون بيش از ۲هزار و ۵۰۰نفر از دانشجويان و ۷۰نفر از استادان در اين مسابقه ثبت نام کرده‌اند كه پيش‌بينی می‌شود تا پايان زمان ثبت نام تعدادشان به بيش از ۶هزار نفر برسد.

وی افزود: مهلت ثبت نام اين مسابقات تا پايان آبان است و آزمون حضوری، دوشنبه ۱۲آذر ساعت ۱۰صبح به‌صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن