کسب رتبه سوم وب سایت واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور
مطلب ویژه

20 مرداد 1395

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با یک پله صعود، از سوی پایگاه اطلاع رسانی وبومتریکس به عنوان سومین واحد برتر دانشگاه آزاد اسلامی ایران معرفی شد.

 به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، محمد رضا حبیب الهی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: «آزمایشگاه سایبرمتریک انجمن ملی تحقیقات اسپانیا هر ساله در دو نوبت و با هدف بررسی میزان توجه دانشگاهها و مراکز پژوهشی به نشر اینترنتی، حمایت از طرح های دسترسی آزاد به منظور افزایش انتقال علم و دانش و همچنین بررسی میزان حضور دانشگاهها در فضای مجازی اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی وب سایت‌ دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی سراسر دنیا می‌کند که در آخرین اعلام این پایگاه در ماه Julyسال 2016 ، واحد نجف آباد در رتبه سوم قرار گرفته است»
نجف آباد

 حبیب الهی با اشاره به شاخص های این ارزیابی ادامه داد:« تعداد صفحات وب و مجموع تعداد فایل‌هایPowerPoint،Word و PDF موجود در وب سایت دانشگاه، تعداد مقالات کیفی دانشگاه قرارگرفته در بین ۱۰ درصد مقالات پُراستناد موضوع مربوطه در سایت SCImago و تعداد لینک‌های داده شده به سایت دانشگاه، از مهمترین شاخص های ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه های جهان در رتبه بندی وبومتریکس می باشد.

بر اساس آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی این پایگاه، واحدهای علوم و تحقیقات تهران، مشهد و نجف آباد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در بین واحدهای دانشگاه آزاد به خود اختصاص دادند. در این رتبه بندی دانشگاه تهران در بین دانشگاه‌های کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها  

# پاسخ: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، سومین دانشگاه برتر کشور شدپوریا 1395-05-21 09:28
این رتبه حاصل زحمات کارشناسان دلسوز فناوری اطلاعات دانشگاه است که بدون هیچگونه تشویقی از سوی مدیران و هیچ چشمداشتی افتخار آفرینی میکنند. با آرزوی موفقیت های بیشتر.
# پاسخ: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، سومین دانشگاه برتر کشور شدمسعود 1395-05-21 09:56
دست مریزاد به مسئولین فناوری اطلاعات دانشگاه که خداوکیلی در این چن سال اخیر هم سامانه دانشجویی و هم سایت را متحول کردند و از اون سایت قدیمی خسته کننده راحت شدیم.
ممنون از شما.
فقط ای کاش می شد به گوش مسئولین رسوند که این واحدهای خوراسگان، نجف آباد و خمینی شهر رو مثل تهران به نام های اصفهان شمال، اصفهان شرق، اصفهان .... تغییر داد تا بیشتر شناخته شود. در اکثر شهرها وقتی نام نجف آباد یا خوراسگان را می گوییم تصوری ندارند و گمان می کند یکی از واحدهای کوچک و دورافتاده دانشگاه آزاد است.
# انتقادمسعود 1395-05-21 13:42
با سلام. لطفاً اگر به نظرات احترام می گذارید، پیام من رو بگذارید اینجا دیده شود؛
برای من جالب بود وقتی این عنوان رو در کانال تلگرام دانشگاه دیدم:
دقیقاً این جمله: "دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، سومین دانشگاه برتر کشور شد.."!!!
اینجور تیترگذاری نشان از اُفت است، نه پیشرفت! چرا که توهمات به واقعیت ها ترجیح داده شده و این طرزتفکر نه تنها --ظاهراً-- در دید عموم منجر به نشان دان پیشرفت نمی شود؛ بلکه وسعت دید به آینده را محدود کرده و روزبه روز باعث اُفت می شود ...!
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن