اطلاعیه مهم شماره 13
قابل توجه کلیه اساتید محترم و دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
در شرایط فعلی دانشگاه ها و به منظور عدم هرگونه اخلال و تاخیر در راهبری رساله ها و پایان نامه های دانشجویی، پروژه، کارآموزی و طرح های معماری (کرکسیون)، مشاوره و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان توسط مسئولین دانشکده ها و مدیران گروه ها و... "دفترکار مجازی" برای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با دستور ریاست واحد ایجاد شد.
دانشجویان گرامی می توانند پس هماهنگی قبلی با استاد خود یا مسئول مربوطه در دانشکده و دریافت لینک دفتر مجازی استاد، در روز و ساعت مقرر (طبق هماهنگی با استاد یا مسئول مربوطه) به صورت میهمان (بدون کدکاربری) وارد جلسه آنلاین با استاد شوند.
لینک عمومی ورود به دفتر مجازی اساتید به شرح زیر است: lms.iaun.ac.ir/ch/mXXXX که به جای حروف X باید کد دفتر مجازی عضو هیات علمی که از استاد دریافت می شود، قرار گیرد.
تاکید می شود قبل از ورود دانشجو به عنوان میهمان به دفتر کار مجازی، استاد مربوطه می بایست بعنوان اپراتور وارد شده باشد.
کلیه امکانات جلسه آنلاین شامل آپلود فایل ارائه، به اشتراک گذاری دسکتاپ، امکان ارتباط ویدئویی، وایت برد و... برای دانشجو، پس از تنظیم و تبدیل نقش از "کاربرعادی" به "ارائه کننده" توسط استاد (اپراتور جلسه آنلاین) فراهم است.
در هفته های آتی و تا زمان محدودیت فعالیت حضوری در دانشگاه ها، مسئولین دانشکده ها به اتفاق مدیران گروه های آموزشی هردانشکده به تفکیک در دو زمان مختلف درهفته، در دفتر کار مجازی ریاست دانشکده حاضر شده و راهنمای دانشجویان در مسائل آموزشی را انجام داده و پاسخگویی و پیگیری امور ضروری دانشجویان را به صورت آنلاین انجام خواهند داد.
اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد