* ارائهدهنده پیشنهاده پژوهشی (مجری اصلی) باید دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی مرتبط با موضوع پژوهش باشد.
* ارسال پروپوزال هیچگونه حقی جهت عقد قرارداد برای پژوهشگران ایجاد نخواهد کرد.
* هر پژوهشگر فقط برای یکی از این عناوین میتواند پیشنهاده پژوهشی ارسال کند.
* پیشنهاده باید در قالب فرم پیشنهاده مندرج در وبسایت گروه تحقیق و پژوهش استان به نشانی Http//: research.isfedu.ir یا بارگذاری شده در پورتال اداره کل آموزشوپرورش-ادارات داخلی-گروه تحقیق و پژوهش تهیه و ارسال شود.
* حداکثر مهلت ارسال پیشنهاده پژوهشی 30 دیماه 1398 و شیوه ارسال آن صرفاً از طریق ایمیل گروه تحقیق و پژوهش استان به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید هست.
* پژوهشگران محترم میتوانند در صورت نیاز و تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32226001-031 تماسی حاصل نموده و یا با آدرس اصفهان، بلوار هشتبهشت، اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان، گروه تحقیق و پژوهش مراجعه فرمایند.
عناوین طرح ها :
- طراحی مدل تأمین انسانی در بخشهای غیرتخصصی
- طراحی الگوی جذب و نگهداشت نیروی انسانی بر اساس استاندارهای ملی و بینالمللی
- طراحی مدل نگهداشت اسناد ماندگار آموزشوپرورش
- ارزیابی طرح مدارس تاب آور و ارائه الگوی مدارس بانشاط
- بررسی مشکلات اجرایی نظام آموزشی مبتنی بر شایستگی محوری در هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش
- مطالعه تطبیقی شیوههای ارائه خدمات بیمه مازاد درمان (تکمیلی، طلایی) به فرهنگیان با رویکرد عملکرد اجرایی شرکت بیمهگر و صندوق بیمهای مستقر در وزارت آموزشوپرورش
- نیازسنجی از اولیاء، مربیان و دانشآموزان مدارس در مورد تعیین اولویت سرفصلهای آموزش خانواده
- ارائه مدل جامعه اجرای درس تربیتبدنی دانشآموزان با تأکید بر برنامه متوالی در دورههای تحصیلی
- بررسی میزان اثربخشی برنامه مدیریتی تدبیر بر ارتقاء عملکرد مدیران دوره ابتدایی از دیدگاه ارزیابان برنامه تدبیر
- تحلیل وضعیت مشارکت سایر بخشهای خارج از آموزشوپرورش (برونسپاری) در آموزشهای کار و دانش و ارائه مدل
- توسعه متوازن تحصیل افراد با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی در طرح شهاب
- تهیه نقشه خطرپذیری مدارس استان اصفهان
- امکانسنجی طراحی سامانه جامع خدماترسانی آموزشوپرورش
- بررسی علل عدم استقبال جامعه از آموزشهای فنیوحرفهای و ارائه راهکارهای مقتضی
- بررسی و آسیبشناسی وضعیت مواجهه با دروس نو نگاشت در آموزشوپرورش
- بررسی چالشهای قانونی موجود در خصوص مشارکت آموزشوپرورش با بخش خصوصی و دولتی در تأمین منابع مالی و فروش و تبدیل به احسن املاک مازاد آموزشوپرورش
- آسیبشناسی رویکرد نهادهای حاکمیتی و اجرایی نسبت به عدالت جنسیتی در نظام آموزشوپرورش
- بررسی وضعیت سلامت عمومی زنان شاغل در آموزشوپرورش
- ساماندهی بهینه نیروی انسانی در آموزشوپرورش بر اساس سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS
- طراحی مدل مدارس بر اساس مؤلفههای پایداری اجتماعی با بهرهگیری از الگوی مدارس قدیمی و سنتی استان اصفهان
- ارزیابی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان آموزش و پرورش