ایمان از ویژگی‌های برجسته شهید مطهری بود
مطلب ویژه

22 ارديبهشت 1397

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، ایمان و نورانیت ضمیر باطنی را از ویژگی‌های شهید مطهری دانست.

 

به گزارش پايگاه خبري دانشگاه آزاداسلامي نجف آباد، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در مراسم بزرگداشت مقام استاد در واحد نجف‌آباد با توجه به ویژگی‌های خاص شهید مرتضی مطهری گفت: «یکی از این ویژگی‌ها ایمان برجسته و نورانیت ضمیر باطنی وی است؛ هوشمندی و هوشیاری وی نسبت به وقایع اطراف و به روز بودن از خصوصیات دیگر وی بود.»

وی با توجه به نظم وحساسیت شهید مطهری نسبت به موضوعات فکری و فرهنگی ادامه داد: شهید باهنر که همرزم شهید مطهری بود با بیان خاطره‌ای از وی می‌گوید: «من چون می‌دانستم شهید مطهری نسبت به موضوعات فرهنگی، فکری و کتاب و اثری که منتشر می‌شود بسیار حساسیت بالایی دارند، کتابی را تقدیم ایشان کردم و گفتم که این کتاب تازه وارد بازار شده است؛ بعد از یک هفته استاد کتاب را همراه با یاداشت‌های خود به من داد و گفت آقای باهنر من این کتاب را نکته به نکته مطالعه کردم و این هم نتیجه آن مطالعه؛ این نشان از نظم استاد بود چون اگر منظم نبود، قطعا با کمبود وقت مواجه می‌شد.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: «رهبر فرزانه انقلاب بارها در جمع استادان و مراکز آموزشی می‌فرمایند استاد دانشگاه علاوه بر تدریس باید شاگردپرور باشد و شاگردپروری یعنی تربیت؛ امروز به لحاظ اجتماعی، سیاسی، فکری و فرهنگی در شرایطی هستیم که دشمنان اسلام، دشمنان انقلاب، دشمنان ارزش‌ها و دشمنان علم اجازه نمی‌دهند اندیشمندان جوان و داشمندان ما به دنبال کشف جزایر جدید علم و دانایی باشند.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن