طراحي وساخت ویلچر برقی با قابليتهاي خاص در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
مطلب ویژه

01 ارديبهشت 1397

پژوهشگران پژوهشکده رباتیک دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد موفق به ساخت ویلچر برقی با صندلي ارگونوميك وقابليت تنظيم ارتفاع جهت رفاه بيشتر بيماران خاص شدند.


به گزارش پايگاه خبري دانشگاه آزاداسلامي واحد نجف آباد:دکتررضا ابراهیمی معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد با اشاره به طراحی وساخت این ویلچر جهت آسان کردن کار معلولان قطع نخاع وبیماران ام اس ومتناسب با شرایط خاص آنهاگفت :ساخت این ویلچر از یک سال پیش در پژوهشکده رباتیک دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آبادوبه همت پژوهشگران این پژوهشکده آغاز شد که پس از طراحی وآزمایشات مختلف به مرحله بهره برداری رسید. 2 77950
دکتر عباس چترائی رئیس پژوهشکده رباتیک وعضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق واحد نجف آباد ضمن اشاره به قابلیت تنظیم ارتفاع،صندلی ارگونومیک و تبدیل شدن به تخت استراحت در این ویلچرگفت :ارزش ریالی این ویلچرحدود یک ششم نمونه های خارجی می باشد که درصورت تولید انبوه هزینه ی آن کمتر نیز خواهد شد.
وی در ادامه افزود:این ویلچر توانائی حمل بیمار تا وزن 100کیلوگرم را دارا می باشد و بایک بار شارژ کامل درحدود 4ساعت با سرعت حرکت 9کیلومتر بر ساعت ومسافت30کیلومتررا طی خواهد کرد.

 

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن