شهردار اصفهان: دانشجویان می توانند موضوع پایان نامه های خود را به سمت رفع مشکلات شهری ببرند

29 آبان 1396

 

 شهردار اصفهان که به مناسبت روز شهرساز در دانشکده هنر،معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد حضور داشت،دانشجویان این دانشکده را به رفع مشکلات شهرداری ترغیب کرد

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، قدرت الله نوروزی در جمع دانشجویان هنر معماری و شهرسازی واحد نجف آباد، گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که موضوع پایان نامه های خود را به سمت رفع مشکلات شهرداری ها ببرند. شهرداری اصفهان از این قبیل پایان نامه ها حمایت می کند.

در ادامه، فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امور مربوط به شهرسازی و ساختمان سازی را از اصول مرتبط و مورد نیاز در خصوص رشد جمعیت و گسترش شهرنشینی دانست و بیان داشت: تا وقتی برای این رشته مهم و اصولی دنبال کار کارشناسی و اقدام علمی موثر نباشید، بروز چنین مصیبت هایی مانند اتفاقی که در زلزله کرمانشاه افتاد دور از انتظار نخواهد بود.

معین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: تمامی طرح های شهرسازی و معماری در کنار پروژه های عمرانی بررسی شده و بودجه مورد نیاز آن ها تصویب می شود.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن